Bröllop 2010 nr7
vi skickar ut det vid jul tillsammans med julkortet
vi skickar ut det vid jul tillsammans med julkortet
ska göra ett julkort med Aurora, så det blir nog dubbel porto, men vad gör det? www.familjeliv.se/hem/morgonrodnad/gallery/phpqadwsl.jpg
Där är ett av alternativen, har ett där hon inte lyfter på kjolen, hon gör typiskt nog alltid det, är väl för att hon ska få tänder å då åker allt tyg in i mun
tänk att det finns så snälla kompositörer blir ju rörd.
Vet inte om någon av er har sett filmen Agnes Cecilia. I sluttexterna spelar en underbar låt som jag ryser av men ledsamt nog gick den inte att hitta någonstans, så vad ska man göra. Jag letade upp vem som hade komponerat den och se på fasen, han hade egen hemsida. Jag hittade hans mailadress och mailade och frågade honom vart jag kunde få tag i låten och ev noterna till den. Några timmar senare svarade han, och bifogar låten på MP3 och även noterna, jag börja nästan gråta.
jag har ett iställt bröllop bakom mig, så min köptes in 2005 och den används nästa år.
här sitter man mest och glor.
vad bra sundance. Här går gubben och är tjurig för att inte hjälper till med veden. Svårt när han blockerar vägen med den utskurna oljetanken. Jag tänkte jag skulle ringa kyrkvärden för att kolla kyrkans hus, som är vår lokal, men jag tror jag gör det imorrn istället, så man slipper hans sura min, han pluggar i alla fall hela dagarna, skönt att vara ensam med lillan.
någon som sett någon skillnad på BT?
jag har alltid känt mig ensam på fester eftersom jag inte dricker