Bröllop 2010 nr7
Therese: Du vet att jag alltid finns Gumman! Tänker på dig och har tänkt ringa, men anat att du kanske velat vara ifred.
Massa pussar och kramar!
Therese: Du vet att jag alltid finns Gumman! Tänker på dig och har tänkt ringa, men anat att du kanske velat vara ifred.
Massa pussar och kramar!
humlan: nej fy fan säger jag! stackare! Att folk har hjärta att lura andra så??!
jenny: nya tag gumman!
jenny: skönt med en sak till ordnad då gumman
kan bara meddela er att om 24 dagar står jag och håller på att skita ner mig av nervositet!
jag hoppas det!
hehe robban har inte kunnat somna ordentligt på 3 kvällar nu. igår kom han t.o.m ut från sovrummet efter en kvart och sa
- nej älskling. jag är så nervös! jag ligger bara och tänker på kyrkan och kan inte somna. det ska bli jättekul, men jag har scenskräck, tänk vad uttittade vi kommer att vara!
heheh!
neeej fy faaan säger jag bara!!!!
jag förstår att du e ledsen gumman!! ursäkta, det är dina systrar. men hur fan får folk lov att bete sig?? så gör man bara inte!!
hoppas det ordnar sig ! massa kramar!!
Skönt att det löser sig för dig trots allt! =) hoppas dina systrar får sig en ordentlig tankeställare!! kram
hej flickor! nu har jag inte varit här inne något, har liksom inte riktigt tid. 11 dagar kvar tills jag är FRU!