Bröllop 2010 nr7
Therese: härligt att ni kan börja planera mer nu Men hur mycket har ni kvar? kram gumman!
Therese: härligt att ni kan börja planera mer nu Men hur mycket har ni kvar? kram gumman!
Humlan: Har du msn?
5 dagar kvar för mig!
Tiden går SÅÅÅ fort! Det känns bara som några veckor sedan han friade och vi började planera. Då tyckte man att man hade all tid i världen. men jag säger bara, ta vara på all tiden ni har. Man har det stressigt i slutet ändå.
..2 dagar kvar...
therese: håller verkligen tummar ch tår för din mamma gumman. du vet att jag finns här! kramar!!
Och tack alla tjejer för er pepp! Jag kommer nog inte att komma online något mer innan Lördag. Håll tummarna för mig nu, att jag inte tjuter bort allt smink och ser ut som en häxa, haha!
massa kramar till er
NU ÄR JAG FRUUUUU!!!
Dagen var underbar och kunde inte vara bättre, det regnade en del, men det sket vi fullständigt i!
helt sentimental nu när jag tänekr på igår. Jag återkommer om emr dealjer senare.
Tack snälla för alla lyckoönskningar! Allt gick jättebra och vi kunde inte vara lycklgare!
stora kramar till er!
Nu har jag lagt upp lite bilder från den bästa dagen i mitt liv!
Tack alla!
Ja alltså, det går inte att beskriva med ord hur man kände den dagen.
Regn? Ja, massor!! OCH?! Vi brydde oss inte det minsta! Det var det minsta problemet kan jag säga.
Men nu i efterhand så känns det jättetomt! Ett års planering och förväntan, över på några timmar bara. Det är nästan lite sorg i all lycka för att bröllopet är förbi. Ni kommer att förstå lite senare vad jag menar.
Nu blir det att äta den sista bitn av tårtan som blev kvar, muuums!!
kram på er alla!!