Välkomna alla nya! Kul att vi blir fler och fler.
Jag är också sugen på att ja foto på mig och sambon i inbjudningskorten. Något tonat, svartvitt i bakgrunden liksom, som man sedan skriver ovanpå. Problemet är att jag hatar att va med på kort och att jag blir urdålig på foton så där finns typ ett foto från innan vi blev tillsammans och ett kasst efter att vi blev tillsammans. Inget stort urval med andra ord
Nu lutar det åt att ha ett papper baktill och ett lite mindre framför (så det blir som en ram) och sedan låta två sidenband gå över pappret upptill. I två nyanser ovanpå varandra. Och i mitten, på snörena, sätter vi nog vårt monogram på något sätt. Och skriver texten under banden. Frågan är bara vilken färg man ska ha på papprena. Hur tycker ni det är snyggast att kombinera färgerna? Rött baktill, grått där fram och skriva med vit text kanske. Eller grått där bak och rött fram och vit text. Eller kanske grå text på rött papper... Vill inte ha för mycket rött med risk för att det blir lite julkänsla... Bra idé med att ha rosen som tema. Ska försöka få in det på något sätt.