• Svanboet

Skit besviken!

Att avbryta vänskapen med henne utan att vara säker på saken är nog ingen bra lösning. Jag kan bara sympatisera med din situation och jag hoppas att jag aldrig hamnar i den själv och därför kan jag inte råda dig till något speciellt. Några frågor som jag skulle fundera över är:
    Litar du på din blivande?
    Om du konfronterar honom - hur hanterar du då svaret, både ett positivt eller negativt svar? D.v.s. Vill du veta?
    Vad händer med er relation om du går och bär denna misstanke utan att berätta för din blivande?

Det som har hänt, har hänt och det går inte att ändra. Antingen har de gjort nått som de inte borde eller så är det bara et6t hjärnspöke. Det viktiga för dig skulla jag tro att bestämma dig för hur du ska hantera situationen. Lycka till även om mitt svar kanske inte är till någon direkt hjälp.

• Svanboet

Lycka til med detta problem och jag är glad för din skull att det nu verkar ordna sig. Hoppas du blir av med hjärnspöket en gång för alla.

möklintabröllop skrev 2009-06-10 10:02:42 följande:
    Har pratat med min "kompis" nu i telefon och anledningen till att hon inte skulle komma vara att hon inte ville åka själv. Hennes sambo är bortrest då. Sa att hon kan ta med någon, vem hon vill, bara hon kommer.Känns skönt...grät båda två i telefonen...hoppas hon kommer nu iaf!
Svar på tråden Skit besviken!