DaniDos, ringar
Puffar!
Puffar!
Vitt guld. Är mer vitguldstjejen. Eller ja, mitt enda smycke (äkta) är förlovningsringen som är vitguld så jag är nog inne på att ha samma till vigselringen. Jäklar vilket bling du måste ha på ringfingret hörredu! Riktigt läckra ringar!
Diora ja... vääääldigt fin. Tunn men glittrig, precis om jag önskar. Har velat så sjukt länge på vad jag ska ha för vigselring men har hela tiden vetat att jag önskat en blandning av solitär och allians fast tunn tunn skena med små små diamanter (och en större då;)) Sen finns det ju en allians som "hör till" och som man nästan måååste ha. Eller? ;)
Haha från inga smycken någonsin typ, till värsta diamant-habegäret!
Haha julgran! Bra liknelse ;) Ja alltså, jag har blivit helt absurt insatt i diamanter och ädelstenar den senaste tiden. För jäkla illa egentligen för jag vetifan om jag sett någon skillnad med blotta ögat på den ena eller den andra (inom rimliga specifikationer vill säga).
Vi gifter oss 10 december så det dags att beställa nu för att få en ring öht. Men nu är det bestämt iallafall - det blir en Diora Princess och jag är så lättad efter 6 mdrs sökande!
Hjäälp snart dags! Några tips från en nybliven fruga? Är så sjukt nyfiken på allas bröllop! Hur var ert bröllop?