Vi som gifter oss 4 JULI!!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Hej alla nervösa, förväntansfulla, pirriga, kära brudar som ska gifta sig den 4 juli i år...
Hur har ni det? Dela med er av era tankar och annat skoj..
Kram till er alla!
Jag börjar bli nervös. Har varit i "våran" kyrka på både dop och skolavslutn nyligen och det fick mig att bli nervös över vigseln.
Nästan allt är klart, vi ska äta grekisk buffe på restaurang efter vigseln men jag har gjort allt till dukningen själv ändå. man vill ju ha sina färger och så...
Ska ni ha många gäster? Stor fest?
Vi ska åka till bröllopssvit efter middagen så vi ska ha trädgårdsfest i slutet av aug hemma.
Jag ska ha 2-delad klänning. Men min överdel är för stor pga viktnedgång, så jag har en till if sömmerskan ej kan sy in den snyggt.
Min chokladbruna kjol håller på att bli färdigsydd..
Ska bli spännande att se hur allt sitter nästa vecka.
Vi har bjudit dom närmaste på middag, ca 45 pers. Desto fler på vigseln och trädgårdsfesten ;)
Ne11ie: Hur ser klänningen ut?
burberry: Jag var inne på vinrött först men jag bara älskar chokladbrunt så det vart det.
***Vit överdel och chokladbrun kjol*** Blir som en chokladpralin ;)
Min är specialsydd i Kina. Men jag fick lov att ta bort kjoldelen för jag kunde ej sitta i den (sjöjungfrumodell).
Sparade dock överdelen och får en ny kjol uppsydd..
Sätter in bilder nästa vecka när jag får ta hem allt ;)
Välkommen Jämtbrud! Härligt med vigsel på landet, hoppas vi får se bilder sen...
Almanackan är full veckan innan och bröllopsveckan. Ska bli härligt att få fotvård och bröllopsnaglar...allt ska ju vara på topp den STORA dagen.
Har ni andra hört något från eran präst? Vi har inte hört nåt än :/
Jag måste ringa våran präst på måndag. Vi har inte hört från honom än....
Jämtbrud: Vilken härlig möhippa! Hoppas det gick bra att träffa prästen idag...
Min blivande tror att svensexan och möhippan blir på samma dag. Nästa helg är det ju midsommar, sen är det ju bara en helg kvar.
Undra vad dom har hittat på...
Har ni andra haft erat?
Ja visst är det pirrigt??!! Hoppas mina sömmerskor snart blir klara med klänningen......väntar...
Hallååååå tjejer!
Hur är det med nerverna??? Jag lägger mig sent, vaknar ofta på nätterna, pigg som en lärka, vaknar sen tidigt...men ändå är jag inte trött.
Tänker på bröllopet 24 tim per dygn.....Ska bli sååå härligt!
Jag ska snart iväg och få naglarna fixade....allt annat är nästan klappat och klart. Bara lite strykning ikväll.
Så jag ska faktiskt ta det lugnt och vila mellan 17-21 ikväll, bara vara. Tänka och njuta...
Härligt att ha det framför sig. Detta sker ju bara en gång i livet.
Iiiiiiiiiiiiiiii. Är ni också så där underbart luckliga?????
Jag var oxå vaken till och från. Gudarna grattade oss rejält inatt. Riktigt otäckt åskväder....
Spark i rumpan och LYCKA TILL ALLA BLIVANDE FRUAR!!!!!
Vi hade det helt underbart. Som en saga. Igår när vi kom hem från bröllopssviten och tittade på bilderna och presenterna grät vi av lycka båda två....Allt känns så stort. Vi är så nöjda och överrösta med kärlek från våra nära och kära...