Inlägg från: burberry |Visa alla inlägg
  • burberry

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Jag var och provade min klänning för näst sista gången idag..då började jag fatta att det snart är dags...men jag ligger bra till i planeringen som tur är så nu har jag tid att bli lite hispig..

• burberry

Jag ska också ha en tvådelad klänning. vinröd med halterneck..Den blir otroligt fin tycker jag..

• burberry

Lyckan med dig: Tycker ditt färgval låter fantastiskt...Jag hade bara vinrött i huvudet när jag köpte tyg..Jag tror man ska följa sin mag känsla när det gäller vilken färg man ska ta..Kram

• burberry

Min är special beställd. är både kort och mullig så jag hade svårt att hitta nåt som passde.

• burberry

Jag och min sambo träffade våran präst förra helgen. Han gick igenom vigseln och det sista han sa var att vi inte skulle vara för nervösa..som om det går att lova att vi inte ska vara det..

• burberry

Jag och min sambo ska inte gifta oss i kyrkan utan ute i en trädgård..men vi behövde inte öva kändes det som utan vi ska ju bara "härma" prästen så det borde ju gå bra ändå..kan ju vara annorlunda om man gifter sig i en kyrka..då kan det vara bra att "provgå" lite genom gången..

• burberry

Jag behöver också fint väder..men vi köpte ett stort party tält ifall det blir regn. Bäst att vara garderad..

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!