Det går ju bra om det inte är både blåst och regn, det kan vara svårt att förankra ett tält så det står stadigt om det blåser... Ska börja klippa ihop det vi samlat till festhäftet, det är lite pyssel att få rätt sida på rätt sida faktiskt. Sen har vi att skriva ut en massa så lite mera bläck till skrivaren är på inköpslistan. Prästen ska vi träffa på måndag, hoppas hon känns "bekväm" och att hon är lyhörd... sen kan vi ju även skriva färdigt vigselprogrammet så slipper vi psalmbok ute i trädgården.
Klänningen hänger högt upp på en bokhylla så släpet hänger fritt, brukar titta på den ibland... bara titta så där ni vet, insupa känslan... är jättenöjd med min klänning, man blir glad liksom... o så en tår ibland, de är lite mäktigt alltihopa. Kommer troligen förstöra hela vigseln me en massa tårar... Jag brukar försöka tänka högt för mig själv att det faktiskt är ett glatt och lyckligt ögonblick och att man inte behöver tjuta som en gris när man är lycklig... få se hur jag lyckas... en tumme där med kanske behövs.
Brukar faktiskt övningslyssna på musiken vi har valt också... träna liksom, så att jag blir van den... så att jag kanske inte blir så känslosam... musik triggar mig enormt... Detta blir inte någon lätt match inte... en kassa pappersservetter och vattenfast mascara, fast ja gillar inte vattenfast, den går inte att få bort vettigt sen... fast den tål ju tårarna... hm.