Inlägg från: Fjällbruttan |Visa alla inlägg
  • Fjällbruttan

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Hej
    Här är en till!
    Kikar in senare för nu ska vi kolla gästernas boende..
    phu...

• Fjällbruttan

Kom på en sak... gå inte för snabbt!!! Saaaankta Luuuuuucia... tänk det
    Och så tänk på att ha buketten vid midjan, det är de tipsen jag fått, många är nervösa och drar tydligen upp buketten så de nästan döljer ansiktet

Min mormor säger att precis innan man går in ska man stoppa en sockerbit i munnen och suga på, då har man lite annat att fundera på, måste andas genom näsan och håller blodsockret på plats... tror jag ska pröva

Ne11ie skrev 2009-06-12 17:02:38 följande:
    Härligt :) Visserligen så är det inte mer komplicerat än att man går genom gången, vi kommer inte ha någon genomgång.Var i kyrkan och pratade med kantorn som tog upp bra saker att tänka på i kyrkan som man inte funderat över.En sådan sak som var man ska göra av brudbuketten när man är där framme. Något mer som ni känner till som är bra att veta som man kanske inte tänkt på?
    Här hällregnar det idag så jag ska göra rosor till våra tårtor.. hoppas bara inte det regnar 4juli, vi gifter oss i trädgården med musik och hela baletten...
    Plan B är att slå upp tält om det inte blåser, då far de bara iväg och smattrar ( bor i en fjällby...)
    Plan C är vigsel i vår maskinhall... får vräka in björkar och ljusslingor!
  • Fjällbruttan

Här är en till
    Och jag kollar ständigt www.yr.no för att se hur vädret blir... just nu är det soligt 4 juli.. vi gifter oss ju ute
    Lyckan me dig skrev 2009-06-25 22:04:43 följande:

Hallååååå tjejer!Hur är det med nerverna??? Jag lägger mig sent, vaknar ofta på nätterna, pigg som en lärka, vaknar sen tidigt...men ändå är jag inte trött.Tänker på bröllopet 24 tim per dygn.....Ska bli sååå härligt!
  • Fjällbruttan

Här har det dykt upp knott i värmen så nu ska jag skippa att köpa ett växthus.. jag ska köpa en myggdödande maskin istället, dt går snart inte att vara ute!!

• Fjällbruttan

Hallå
    Vi får bröllopstårta i alla fall
    Har gjort 7 st idag, ska bara på med Sugarpaste och rosorna jg gjort...
    Ska göra brodsplackeringstavlan imorgon och duka , sen är vi i hamn.. tror jag...
    Även jag är lite Hakona Matata

Lycka till nu alllihop och hopas det blir en av de bästa dagarna i ert liv

• Fjällbruttan

Hej Brudar

Nu tar jag paus ett par dagar
    Men vi är i hamn... tror jag, packade just "nödväskan" och allt annat är klart, ska bara träffa personalen idag och gå igenom allt, sen är vi lediga

Lycka till allihop så ses vi som fruar

• Fjällbruttan

Nödväska... säkerhetsnålar, bindor, tråd och nål, tvättlappar, puder, plåster compeeed, mediciner, halstabletter, nåt mot halsbränna, lite godis för blodsockret, extra trosor ( syntetklänning och varmt en hel dag kan bli huga huga) smink tops och lite näsdukar...

• Fjällbruttan

Tjing
    En lycklig brud till här
    Perfekt dag för ossmed med strålande väder, vi gifte oss i trädgården och det var så fint!!
    Anlände med traktor, jag och tärnor och näbben i skopan medans min MAN (fniss)körde
    Vi åkte skoter ur "bild" efter vigseln, gissa om gästerna blev överraskade

Kanondag för oss med

Grattis allihop!

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!