Vi som gifter oss 4 JULI!!
Hej
Här är en till!
Kikar in senare för nu ska vi kolla gästernas boende..
phu...
Hej
Här är en till!
Kikar in senare för nu ska vi kolla gästernas boende..
phu...
Kom på en sak... gå inte för snabbt!!! Saaaankta Luuuuuucia... tänk det
Och så tänk på att ha buketten vid midjan, det är de tipsen jag fått, många är nervösa och drar tydligen upp buketten så de nästan döljer ansiktet
Min mormor säger att precis innan man går in ska man stoppa en sockerbit i munnen och suga på, då har man lite annat att fundera på, måste andas genom näsan och håller blodsockret på plats... tror jag ska pröva
Här är en till
Och jag kollar ständigt www.yr.no för att se hur vädret blir... just nu är det soligt 4 juli.. vi gifter oss ju ute
Lyckan me dig skrev 2009-06-25 22:04:43 följande:
Här har det dykt upp knott i värmen så nu ska jag skippa att köpa ett växthus.. jag ska köpa en myggdödande maskin istället, dt går snart inte att vara ute!!
Hallå
Vi får bröllopstårta i alla fall
Har gjort 7 st idag, ska bara på med Sugarpaste och rosorna jg gjort...
Ska göra brodsplackeringstavlan imorgon och duka , sen är vi i hamn.. tror jag...
Även jag är lite Hakona Matata
Lycka till nu alllihop och hopas det blir en av de bästa dagarna i ert liv
Hej Brudar
Nu tar jag paus ett par dagar
Men vi är i hamn... tror jag, packade just "nödväskan" och allt annat är klart, ska bara träffa personalen idag och gå igenom allt, sen är vi lediga
Lycka till allihop så ses vi som fruar
Nödväska... säkerhetsnålar, bindor, tråd och nål, tvättlappar, puder, plåster compeeed, mediciner, halstabletter, nåt mot halsbränna, lite godis för blodsockret, extra trosor ( syntetklänning och varmt en hel dag kan bli huga huga) smink tops och lite näsdukar...
Tjing
En lycklig brud till här
Perfekt dag för ossmed med strålande väder, vi gifte oss i trädgården och det var så fint!!
Anlände med traktor, jag och tärnor och näbben i skopan medans min MAN (fniss)körde
Vi åkte skoter ur "bild" efter vigseln, gissa om gästerna blev överraskade
Kanondag för oss med
Grattis allihop!