Inlägg från: Kajsalisan |Visa alla inlägg
  • Kajsalisan

Vi som gifter oss 4 JULI!!

Hej hej.. jag känner mej helt sjukt Hakuna matata. Vi körde maraton igår, jag och sambon och gjorde klart 120 vigselprogram och 97 festprogram. Iag gjorde jag den stora tavlan för bordsplacering. Imorgon ska det handlas alkoholfria alternativ och snacks. Bm ska hämta sin ring, på fredag är det genrep och lämnar allt till festarrangören och hindersprövninen till prästen. Hur går det för er?

Om en vecka är vi fruar allihop =)

• Kajsalisan

Jag är lite läskigt hakuna matata just nu. Är rädd att jag kommer vakna kl 6 på lördag med ett "SHIT!!! vi har glömt..." Men å andra sidan, allt viktigt för att bli gift (hindersprövning, kläder och ring) och gästerna nöjda (mat och alkohol) är klart.. Så det löser sig nog ändå. Hoppas jag

• Kajsalisan

Jag har bara panodil, trosor och hollywoodtape i min nödväska och jo.. Läppglans också =)

Men nu ska allt fraktas upp till lokalen sen är det genrep ikväll. Är lite nervös för att hon som ska spela är inte tillräckligt duktig för de solisterna skall sjunga. Vill helst inte att det låter bajs.
    Måste fixa naglarna ikväll med..Ska bli så skönt att imorgon gäller det. För att vara helt ärlig så har planeringen stått mig upp i halsen det sista!!

Egentligen vill jag helst gå å bada.

• Kajsalisan

Shit var det bara jag som verkligen inte kan sova i natt??

• Kajsalisan

Vi har kanonväder, när man äntligen fick någorlunda sådär djup sömn hade katterna spel här utanför. Just då kände jag verkligen : faan, vi skulle skaffat vandrande pinnar istället!!" Men sen, det är ju min bröllopsdag idag!! Tjohooooo.. Ha det bäst idag alla

• Kajsalisan

Hade ni det bra igår?

Jag kan ärligt säga att det var nog bästa dagen i mitt liv.. Bästa dygnet t om.. Sitter och äter resterna av tårtan nu hihi

• Kajsalisan

Idag fick jag två av skivorna vi lämnade ut i adresserade kuvert på festen!! Jätteroliga bilder, bla på mig och mannen när vi shakar till vår låt och avslutar med ett "lets dance"-lyft! + lite roliga fest kort framåt småtimmarna. Men väntar otåligt på fotografens bilder.. Gaahh vill ha NU!! Så man får ut tackkorten i tid.

Svar på tråden Vi som gifter oss 4 JULI!!