• eragylf

Äntligen...

Jag och min sambo skulle ha förlovat oss i julas, men valde att skjuta upp det då jag tyckte att det var lite för tidigt i vårt förhållande. Men nu har vi bestämt oss för att att göra det i sommar, och det känns underbart !

Jag har alltid, alltid velat ha en trestensring. Just för att jag älskar symboliken - Past, present, future. Men den idén fick jag snabbt lägga ned då jag inte kunde hitta en till ett rimligt pris ! Letade främst på dom klassiska kedjorna, guldfynd, hallbergs guld m.m. Jag bytte bana och bestämde mig för en ring med större sten i mitten och 3 mindre på vardera sida. Tittade ut en fin på Guldfynd till ett riktigt bra pris ! Den har funnits i deras sortiment länge och verkade stanna där... Nyligen hade dom ringen på kampanj till ett fantastiskt pris men det var den slut i min storlek överallt, och igår fick jag reda på att den inte skulle komma in i lager igen. ALLS. Mitt hjärta krossades... det var ju min ring ! Hopplöst vandrade jag runt och letade, men kunde inte hitta något liknande alls. Tills jag klev in på Albrekts guld och såg en ring som jag alltid drömt om. En trestensring i vitt guld. Dyrare än jag hoppades men ändå prisänkt med 3000.

Jag är så lycklig just nu, och längtar tills jag får ha de på mitt finger ! (här dock provat den 700 gånger redan :))

Svar på tråden Äntligen...