vart åker ni på bröllopsresa?
lite nyfiken
lite nyfiken
Vi var två och en halv vecka i Kina. En bra mix av både snöstorm och azurblått hav
turkiet side 2 veckor
Också Mallorca...åker två dagar efter bröllopet, alltså om en månad och dag...SHIT!!!!!
Vi åker till Bali i två veckor 4 dagar efter bröllopet och vi gifter oss i september och som vi läängtar
Vi gifter oss i september och 2 dagar efter åker vi till Tunisien. Vi ville mest bara komma i väg och slappa, bra priser på resor till Tunisien.
Vi gifte oss 2 augusti förra året och åkte till Bali. Det var helt underbart och en mycket bra plats för bröllopsresa tycker vi!!
På våran ettåriga bröllopsdag ska vi nu åka till Turkiet. Helt otroligt att det redan gått ett år snart...
hej vi har inte bestämt än vi gifte oss 8/8 och sambon har semseter 2 veckor efteråt men jag vill till thailand men då får vi vänta och åka problemet är bara att jag ska börja nytt jobb i aug /sep men det löser sig
har varit inne på cypen är det nån som ha varit ditt ?
Vi åker till Santorini, Grekland några veckor efter bröllopet.
Vi har precis kommit hem efter en vecka på Cypern och jag kan rekommendera det varmt! Vi var i Agia Napa och vi bodde på Blue Village Callisto, ett superbra hotell med stoor pool och precis vid havet.
vi gifter oss på lördag och på måndag sätter vi oss på flyget till californien i 2 och en halv vecka..
Vi ska åka till USA 2 veckor, en vecka i Orlando och en i Miami.
Vi gifter oss 1/8 men åker i november när jag fyller 25.
Paris 5 dagar, 4*hotel Kärlekens stad var annars
På hösten lång resa, safari+ strand/pool
Vi ska gifta oss i januari. 2dagar senare åker vi till Dominikanska republiken i 3veckor... Ska bli härligt!
London!
Vi åker till Hawaii och New York 3 dagar efter bröllopet.. Can't wait
Vi åker till Rom 3 dagar och sedan Toscana 1 vecka. Längtar!
Vi var i Kuba
Bali!!!