Inlägg från: ullis33 |Visa alla inlägg
  • ullis33

augusti 2010

Hej! Vårt datum är 21 Augusti, så jag hakar oxå på här.

• ullis33

Vi har samma datum Sommarbrud2010
    Vilken stad bor du? Jag tänker om det redan är så uppbokat.

Vi har preliminär bokat feststället (officersmässen på amf4) ett underbart ställe med utsikt över hela hamninloppet i Göteborg.
    Jag ringde och skulle boka kyrkan men då fick jag till svar att jag fick vänta till ett halvår innan för att jag inte tillhörde församlingen någon annan som vart med om det? Tänkte göra ett nytt försök och se om de ändrat sig .

Sommarbrud2010 skrev 2009-06-17 23:59:11 följande:
    Nu har vi så gott som bestämt oss för ett datum; 21/8-10Någon som kollat upp vad som kan tänkas hända detta datum som jag inte tänkt på? Kommer det att vara nån EM- VM- OS- final eller likande som folk kan tänkas vara intresserade av? Nån som vet? (läste i en annan tråd att folk tackat nej till bröllop pga att det krockar med en Madonnakonsert. Tråkigt. Sånt är ju svårt att känna till ett år i förväg..)
  • ullis33

Tjoho.... Jag gjorde ett nytt försök att boka kyrkan idag igen och den snälla damen gjorde ett undantag och bokade in mig
    Hon jobbade sin sista månad innan pension och tyckte inte att jag skulle behöva vänta till Januari med att boka kyrkan då vi behöver veta så att vi kan boka festlokalen.
    Vilken gullig dam eller hur!
    Tjoho vad jag é glad...

• ullis33

Jag skall gifta mig i Göteborg.

Svar på tråden augusti 2010