Inlägg från: Sommarbrud2010 |Visa alla inlägg
  • Sommarbrud2010

augusti 2010

Nu har vi så gott som bestämt oss för ett datum; 21/8-10
    Någon som kollat upp vad som kan tänkas hända detta datum som jag inte tänkt på? Kommer det att vara nån EM- VM- OS- final eller likande som folk kan tänkas vara intresserade av? Nån som vet? (läste i en annan tråd att folk tackat nej till bröllop pga att det krockar med en Madonnakonsert. Tråkigt. Sånt är ju svårt att känna till ett år i förväg..)

• Sommarbrud2010

Trodde att jag var ute i god tid för att boka lokal till 21/8-10 men när vi var på visning i förra veckan av en väldigt fin och populär festlokal så visade det sig att alla lördagar i augusti nästa år redan var prel.bokade(!). Fick lite panik så nu står vi på kö för att få prel.boka den 21/8 där. Inser att jag måste sätta fart och kolla på andra lokaler.

• Sommarbrud2010

Ullis33: Jag bor i utkanten av Stockholm så det är ju inte så konstigt att populära ställen börjar bokas upp. Känner dock lite stress över att hitta den perfekta lokalen till vårt datum innan någon annan bokar den...
    Vi ska inte viga oss kyrkligt så jag är tyvärr inte insatt i kyrkans regler.
    -låter som en mkt fin festlokal med sjöutsikt.

• Sommarbrud2010

Nu har vi äntligen bestämt oss för platsen för vår vigsel samt bröllopsfest: Krusenberg Herrgård utanför Uppsala. Har varit runt och tittat på en massa herrgårdar och festlokaler men idag har vi meddelat Krusenberg att vi vill boka dem för vårt bröllop 21/8-10. Känns så härligt! Nu kan vi börja planera på riktigt. =) Jiihoo.

Svar på tråden augusti 2010