Inlägg från: workoutgirl |Visa alla inlägg
  • workoutgirl

augusti 2010

Åh jag har missat den här tråden ju! Vi planerar att gifta oss 28/8 2010 men än har vi inte hittat nån festlokal

• workoutgirl
    Waldekranz skrev 2009-08-03 09:13:11 följande:
    Vi gifter oss i Norrtälje den 7:e Augusti 2010.Jag tror ni gör rätt i att vänta lite med att beställa brudklänning. Även om man inte planerar att gå upp eller ner i vikt så har ju kroppen en förmåga att förändra sig en hel del under ett år. Men jag håller med - det spritter i kroppen av längtan. Jag väljer mellan dessa tre:www.landybridal.com/Product/Pro124.htmlwww.landybridal.com/Product/Pro709.htmlwww.landybridal.com/Product/Pro3161.htmlFast jag ska sy upp den utan släp. Vilken tycker ni mest om?
    Personligen tycker jag ettan är finast men du ska ju välja det du gillar bäst
  • workoutgirl
    Sundance skrev 2009-08-03 09:33:32 följande:
    Sunzhine: Vart i Västervik? Jag är ju från Vimmerby så man har ju spenderat några timmar i västervik i sitt liv så jag kanske känner till det...Denna vecka är det "no mercy" vad gäller träningen. Nu SKA jag komma igång. Och jag SKA va i topp form till oktober när jag ska ut och prova klänningar med mamma. Jag ställde mig på vågen igår och det är liksom inte så att jag väger mycket men har verkligen inga muskler kvar så man känner sig lite slapp .
    Ah sån är jag också. Inte så många kilon för mycket men formen känns inte helt ok. Ska satsa på att gå ner 5 kg till jul och sedan hålla den vikten. Men nu har jag iaf kommit igång med träningen. Tränade två pass förra veckan och har tre inbokade den här veckan. Gäller bara att inte slarva med maten också...
  • workoutgirl
    Waldekranz skrev 2009-08-03 15:12:25 följande:
    workoutgirl: Ja självklart. skratt. men roligt att höra hur andra tänker. Är faktiskt väldigt inne på den oxå, min rädsla är att en annan som inte har en midja på 18 cm som tjejen på bilden har, ska se tjock ut med "veckningarna" runt midjan som klänningen har... men jag vet inte. man ser ju kanske att det är tyget förhoppningsvis.
    Är det korsettsnörning på den?
    Jag provade en liknande som hade korsettsnörning och veckningar i midjan och shit vad smal jag blev! Jag kan säga att min dallriga mammamage inte syntes till nånstans
  • workoutgirl

Åj jag är så irriterad! Jag har ringt och kollat med lokalen jag skulle vilja ha, möttes av en stressad tant som ville jag skulle mejla istället. Mejlade första gången för två veckor sen - inget svar. Mejlade igen för en vecka sen - inget svar. Det känns inte jättekul att hyra något när man får så dålig service, samtidigt så är det mitt alternativ nr 1.
    Fan att det ska vara så svårt att hitta nån lokal

• workoutgirl

skriver i den här tråden också Nu har vi bokat vigsel i stadshuset 28/8 2010

Svar på tråden augusti 2010