augusti 2010
nu har ja hittat hit igen!!!
wow har verkligen inte varit inne på läääänge!!!!
ska läsa igenom lite mer snart
ha de bäst brudar
nu har ja hittat hit igen!!!
wow har verkligen inte varit inne på läääänge!!!!
ska läsa igenom lite mer snart
ha de bäst brudar
men jag hoppas att det verkligen löser sig och att ni får ert förstahandsval och att de är trevligare när det är dags...
*kramar om och tröstar*
det är exakt 362 dagar kvar idag....hihi
lillac...jag håller med dig...men jag förstår workoutgirl också...måste ha varit jätte jobbigt att prata med henne och höra allt det jobbiga....och speciellt när man är nervös redan som det är!
men jag tror att workoutgirl bör ringa igen och se om det är lite mindre stressigt nu....
jag håler tummarna för er som letar lokal...!!! jag hoppas att ni hittar det ni söker och den lokal som säger WOW!!!
men det där med att parken inte e så välskött så kan man ju fråga om det finns möjlighet till att de fixar det tills ni ska gifta er...skadar ju inte att fråga iaf...
humlan--> vart i vårt avlånga land ska ni gifta er?
har ni råd (gäller aller er brudar här inne) så anlita en konsult/koordinator som kan hjälpa er med just lokalletandet. jag har använt mig av den här tjejen och hennes företag och de gjorde det åt mig GRATIS!!!!!!
jsp.nu och mail info@jsp.nu
ett jätte hett tips tjejer!!!
och det var tack vare henne som jag hittade vår lokal...även om jag bokade själv
men hon kan boka åt er och även hitta alternativ.
så kolla upp det!!!
23maj2009-- vi ska också gifta oss 7/8 2010...=)
vart bor ni?
kolla mitt inlägg innan ditt o kolla vad jag skrev...kontakta det företaget så kanske du kan få hjälp..??
hej cire...
välkommen in hit till oss...hihi
va kul att du hittat din klänning....har du bild på den så man får kika?
va häftigt att vara i en fästning eller den kanske bara kallas så? är från sthlm så jag vet inte hur det ser ut där...hihi har aldrig varit i varberg!
vart ska du beställa klänningen ifrån?
och det är verkligen svårt att hitta en lokal som man känner sig bekväm med och som man känner att här vill vi vara..
jag önskar dig verkligen lycka till med letandet!!!