Inlägg från: giz83 |Visa alla inlägg
  • giz83

augusti 2010

nu har ja hittat hit igen!!!

wow har verkligen inte varit inne på läääänge!!!!

ska läsa igenom lite mer snart

ha de bäst brudar

*kärleken är evig*
  • giz83
    workoutgirl skrev 2009-08-07 14:50:33 följande:
    Åj jag är så irriterad! Jag har ringt och kollat med lokalen jag skulle vilja ha, möttes av en stressad tant som ville jag skulle mejla istället. Mejlade första gången för två veckor sen - inget svar. Mejlade igen för en vecka sen - inget svar. Det känns inte jättekul att hyra något när man får så dålig service, samtidigt så är det mitt alternativ nr 1. Fan att det ska vara så svårt att hitta nån lokal
    ååååhhh va ja lider me dig!! jag hatar att prata me sånna människor!!

men jag hoppas att det verkligen löser sig och att ni får ert förstahandsval och att de är trevligare när det är dags...

*kramar om och tröstar*

*kärleken är evig*
  • giz83
    sunzhine skrev 2009-08-07 15:39:58 följande:
    Om exakt ett år är man gift, spännande!!!
    heej vi ska också ha vårt bröllop den dagen nästa år!!!! hihi

det är exakt 362 dagar kvar idag....hihi

*kärleken är evig*
  • giz83
    Sundance skrev 2009-08-08 13:10:05 följande:
    Nej, det här med att leta lokal var verkligen jobbigt! Jag hade en massa bekymmer med det och fick inte så mycket stöd från min m2b tyvärr . Sedan var han på svensexa för en kompis och kom hem på natten, lite småberusad och grät och var jätteledsen för att han inte brytt sig så mycket om vårt planerande och att han inte varit mer delaktig och engagerad . Sedan dess har han varit superengagerad!
    hehehe....så det är så man ska göra för att få sin m2b att bli mer engagerad....hehehe
    *kärleken är evig*
  • giz83

lillac...jag håller med dig...men jag förstår workoutgirl också...måste ha varit jätte jobbigt att prata med henne och höra allt det jobbiga....och speciellt när man är nervös redan som det är!

men jag tror att workoutgirl bör ringa igen och se om det är lite mindre stressigt nu....

jag håler tummarna för er som letar lokal...!!! jag hoppas att ni hittar det ni söker och den lokal som säger WOW!!!

*kärleken är evig*
  • giz83
    Sundance skrev 2009-08-13 11:26:36 följande:
    Ja, jag fattade inte heller någonting när han kom hem gråtandes Lokal är hopplöst. Jag hade på ett sätt gärna fortsatt att kika i jakt på något som kanske är ännu bättre en vårt slott, men nej, nu ska jag satsa på det och planera efter det. Det kommer bli supervackert! Det enda felet är att deras slottspark och vallgrav inte är så välskött. Annars är det perfekt! De har en Romeo- och Julia-balkon på baksidan av huset, vad tror ni om att ta fotona uppe på den? Att vi står där uppe... Och så har de en träbro över vallgraven, där kanske också kunde bli fint...
    den där balkongen låter underbar för fotografering...*avis som 17*

men det där med att parken inte e så välskött så kan man ju fråga om det finns möjlighet till att de fixar det tills ni ska gifta er...skadar ju inte att fråga iaf...

*kärleken är evig*
  • giz83

humlan--> vart i vårt avlånga land ska ni gifta er?

har ni råd (gäller aller er brudar här inne) så anlita en konsult/koordinator som kan hjälpa er med just lokalletandet. jag har använt mig av den här tjejen och hennes företag och de gjorde det åt mig GRATIS!!!!!!

jsp.nu och mail info@jsp.nu

ett jätte hett tips tjejer!!!

och det  var tack vare henne som jag hittade vår lokal...även om jag bokade själv

men hon kan boka åt er och även hitta alternativ.

så kolla upp det!!!

*kärleken är evig*
  • giz83

23maj2009-- vi ska också gifta oss 7/8 2010...=)

vart bor ni?

kolla mitt inlägg innan ditt o kolla vad jag skrev...kontakta det företaget så kanske du kan få hjälp..??

*kärleken är evig*
  • giz83

hej cire...

välkommen in hit till oss...hihi

va kul att du hittat din klänning....har du bild på den så man får kika?

va häftigt att vara i en fästning eller den kanske bara kallas så? är från sthlm så jag vet inte hur det ser ut där...hihi har aldrig varit i varberg!

vart ska du beställa klänningen ifrån?

*kärleken är evig*
  • giz83
    Humlan66 skrev 2009-08-15 22:20:52 följande:
    Har skickat ett mail nu dit . så hoppas hoppas Idag har jag kollat länk efter länk i flera timmar ..pust. och lite har jag noterat som vi ska kolla upp men inget WOW ställe ( jo men dom va för dyra ) Vi hade tänkt att gifta oss i Gävletrakten . kom gärna med förslag närmare uppsala med
    vad spännande att du mailat dit nu. hoppas att du snart får svar!!!

och det är verkligen svårt att hitta en lokal som man känner sig bekväm med och som man känner att här vill vi vara..

jag önskar dig verkligen lycka till med letandet!!!

*kärleken är evig*
Svar på tråden augusti 2010