Inlägg från: Superstarfia |Visa alla inlägg
  • Superstarfia

augusti 2010

jag och min sambo gifter oss antingen den 7 eller 14 augusti.. vi har prelbokat kyrkan båda lördagarna och skall bestämma oss när vi vet om vi får våran favorit festlokal.. :)

• Superstarfia

Nu fick ja äntligen tag i kyrkan efter 10000 försök..

Nu är 7 augusti spikat.. kl 15.00

• Superstarfia
    giz83 skrev 2009-08-19 11:58:36 följande:
    GRATTIS!!! visst känns det skönt!!!

det känns helt underbart.. å nu slipper min karl höra mig tjata om datum.. så nu kan ja lägga planerandet på hyllan några veckor.. :)
  • Superstarfia
    Sundance skrev 2009-08-19 19:07:22 följande:
    Haha. Det där känner jag igen. Min sambo höll på att bli gråhårig över mitt tjat om datum och lokal. Tror det var enda anledningen till att han föll pladask för första stället jag tog med honom att titta på. Han älskar det säkert inte alls så mycket som han säger, men nu slipper han tjatet i alla fall
    haha fast han har glömt att de nu kommer tjat om hur inbjudningskorten ska se ut, vilken mat vi ska ha, vilka ringar vi ska ha...

Har idag även pratat med min mamma ochd bett henne *lämna över* mig till min M2b.. min mamma är min idol efter att ha överlevt svår cancer och levertransplatation.. :)
  • Superstarfia

va kul att ni ska gifta er samma datum som vi.. :) vart ska ni gifta er nånstans?

giz83 skrev 2009-08-19 21:59:30 följande:
    sundance o superstarfia--> hahaha samma här...jag gjorde samma sak me min "gubbe"!

jag sa att om han vill att vi ska gifta oss nån gång nästa år så får han bestämma datum...och han sa att han ville ha ett sensommarbröllop och gärna augusti...ja men vilket datum svarade jag?!!
    hmmm...svarar han...inte i slutet så gärna de två första helgerna...
    ok säger ja då säger jag att det blir den 7/8
    och så blev datumet bestämt hos oss....hahahah
    men som ni skrev så anar han inte att det kommer mer som ska bestämmas...men jag hoppas på att han ger mig ansvaret och att han bara godkänner....hihi
    vi får se...vi har haft en paus i planerandet över sommaren men när vi sätter igång ordentligt får vi se...jag vill gärna göra allt nu nu nu!!!och så bad jag mamma att hon skulle göra våra inbjudningskort och bad henne om lite tips, men då klagade hon bara o sa att det är ööööver ett år kvar!!!! ta det lugnt vi hinner!!!!
    nej jag hinner inte!!! jag vill ju göra det nu me en gng...hihi
    har massa ideer och saker som jag vill prova!! förstår de inte det?
    nu nu nu nu!!!
  • Superstarfia

För mig finns bara ett alernativ på präst. synd nog har han gått å blivit biskop och vet inte om han har tid med en vigsel.. men jag hoppas.. :)

• Superstarfia
    Sundance skrev 2009-08-22 17:07:34 följande:
    Hej hopp!Har ni en bra helg! Ikväll ska vi på bio, jag och sambon, och sedan ska vi sätta oss och bestämma oss för vilken fotograf vi ska anlita.
    å va mysigt.. ja vill också gå på bio, själv ligger ja deckad i soffan med migrän..
    Det där med fotograf har vi inte ens lagt en tanke på utan litar blint på att min sambos kompis som är fotograf ställer upp..
  • Superstarfia

Igår gjorde vi det stora beslutet när de gäller inbjudningskort.. så nu ska min tärna få börja tillverka dom.. :) Vi har även kommit till ett beslut när det gäller tårtan, och den kommer jag att göra själv då jag brukar göra såna, och inte vågar ge bort det ansvaret till nån annan.. ;)

• Superstarfia

Igår friade min karl.. :)

I kärlekstunneln på gröna lund.. hur gulligt är inte det? ;)

• Superstarfia
    Sundance skrev 2009-09-06 17:01:55 följande:
    Ta foton på dig i de olika klänningarna och så visar du nära och kära och ser vad de tycker. Kan va bra att få höra andra kommentera olika detaljer på de olika modellerna
    Det där med foton är bra.. dock så har dom butikerna ja varit på förbjudit fotograferingar och dom som jobbat där har varit på en som en hök så fort man plockar fram telefonen för att se om nån ringt...
  • Superstarfia
    zeldae skrev 2009-09-12 16:07:48 följande:
    Hej där, hakar på här fast jag inte var med i förra. Vi har fått byta datum två gånger, men nu har vi i a f bestämt den 7/8 2010! Känns som ett bra datum, trots att det var tredje gången gillt, kanske var ödet?Vi har bokat kyrka och håller för fullt på att boka lokal, vilket inte är det lättaste då de flesta är tagna eller prel bokade... Undrar vad de gör som vill gifta sig, säg ett halvår efter sin förlovning..?Vilka här är från Stockholmstrakten?
    vi gifter oss sama datum och jag bor i Bålsta.. så de är ju sthlmtrakten.. vi gifter oss dock i sundsvall..
Svar på tråden augusti 2010