• cire

augusti 2010

Hej
    Hänger med här. Vi ska gifta oss den 21/8 nästa år!!!

Jag har hittat min klänning!! Det blev inte alls vad jag trodde jag skulle vilja ha...men den är så fin...ska bara beställa den med. Var på Wifabello i Kungsbacka och det kan jag varmt rekommendera. Helt fantastisk service.
    Lokal har vi fixat det blir Rikssalen i varbergsfästning.

• cire

Hej

Klänningen jag har hittat är en Phil Collins, jag hittar den inte på deras hemsida tyvärr,men jag ska leta vidare.

Varbergs fästning är en riktig fästning! Och salen är jättestor tar ca 300 sittande gäster! Det är så där fina fönster med tjocka väggar...lokalen är "tom" dvs det finns bara bord och stolar så resten får vi fixa med själva.

Fröken skruttis: vi har 21 aug nästa år och jag hoppas på en riktigt fin och varm dag så som det kan vara i augusti!

• cire

Jag ska gå på mässan i Trollhättan den 31 okt! Det kommer även vara en bröllopsmässa på Onsala herrgård den 17 okt!
    Ska på båda för att hitta så mkt inspiration som möjligt!!

• cire

Hej
    Superskrutt vi gifter oss med den 21/8!! Var blir erat bröllop??

• cire

På fredag är det preci 1 år kvar!! Då ska jag ringa kyrkan och boka, man fick inte boka förrän tidigast 1 år innan. Och där har de så att det finns inga bestämda tider för vigsel utan det är första paret som bestämmer vilken tid de vill ha och sen tar de de andra paren med 2 tim intervaller. Vi vill har vigsel vid 16 tiden.
    Vilken tid ska ni andra vigas?

• cire

Ja vi ska gifta oss 21/8. Men vi bor inte i gbg utan i kungsbacka..ganska nära ändå!!

• cire

Tjoho!!

Har äntligen bokat kyrkan!! kl 16 den 21/8 - 10

Hur ska ni andra göra med efterrätt?? vi kommer nog att ha tårtan som dessert..vid andra bröllop vi vart på har tårtan kommit vid 12 på natten och då är det knappt nån som kommer ihåg den eller som är sugna på tårta....vet inte

• cire

Hej
    ska till Göteborg i morgon med min tärna och kolla lite på papper mm till inbjudningar och program. Ska bli så kul, kan hända att vi smiter in i en och annan bröllopsbutik med;)

• cire

Har hittat ännu en klänning som bara känns så rätt!! Men det blir lite svårt att välja nu känner jag. det skiljer ju en hel del i pris men det är inte det som avgör vilken jag ska ta...fyyy vilken beslutsångest jag har....
    fast det är ju ett angenämt problem:)

• cire

Det är inte alla som är så att man inte får ta kort, jag har varit i butiker där det har vart ok att ta kort, men det brukar ju vara så att man hittar nåt i de man inte får fota....

Svar på tråden augusti 2010