Inlägg från: Humlan66 |Visa alla inlägg
  • Humlan66

augusti 2010

Ja jag håller med om att det är många trådar att hålla reda på *s* jag hänger ju i 2010 tråden med *L*

Men det är lika här- just nu har det vart en massa leta lokal men inte 17 hittar vi nån inte och nu måste vi göra en paus för annars är det inte roligt. Dock kände jag igår då vi va i sthlm att HÄR skulle jag vilja gifta mig , nära vattnet Åhh va fint. men där lär det kosta skjortan och lite till förstår jag
    men om lite över 1 år är det VÅRAN månad tjejer .. åhh pirrigt

• Humlan66

Vi vet inte ännu. Skulle vilja gifta mig i Uppsala-stockholm eller göteborg. M2b bor i gbg men inte jag

• Humlan66

Anna R skrev 2009-08-02 16:28:53 följande:

Tror jag har hittat min klänning, men det känns lite tidigt att köpa den ett helt år innan vigseln. Har ju tänkt gå ner några kilon =)www.bridaloutlet.se/show_product_pictures.asp
    Åhh bridaloutlet , där va jag i Torsdags och provade klänningar . Peronalen där är TOPPEN. Vart förtjust i en klänning ( bild finns i galleriet)Men den är på utgående tyvärr och jag törs inte köpa den då jag ska träna ocgh gå ner lite i vikt först
  • Humlan66

Vi hade oxå den 21a först som wedding date men så ändrade vi till den 28 Pga den lokalen vi prel bokat va upptagen den 21. men asså det är ju en lokal jag inte är säker på att vi verkligen kommer att vara i :-s

SKITSVÅRT detta med lokal tycker jag . Fler som känner samma sak ?

Va varmt vi har idag föressten

• Humlan66

385 dagar kvar idag . det kommer att gå SJUKT fort detta året tror jag. Man behöver verkligen ha så här lång tid på sig att planera och fixa

• Humlan66

Lilla fröken H skrev 2009-08-12 10:03:51 följande:

Humlan66: Jag känner mig lite stressad av det här med lokal letandet!! Man är rädd att missa något toppen ställe, priser och menyer och ... jag blir alldeles snurrig.. Känns som att bara fest stället är bokat så kan jag slappna av, lite i alla fall. :-/
    Ja precis så känner jag med. PRECIS. just nu är inte bröllopsplaneringen så rolig just för att man inte hittar den där förb**ade lokalen *s* men det är ju så att bara man hittar den så kommer resten av planeringen igång mera på allvar.
    Men idag va jag iaf på stan och började prova klänningar på tärnan som hon ska ha. Vi ska ses på söndag och plöja nätet lite och sen åka till sthlm nån dag och prova mera klänningar .Lite kul iaf
  • Humlan66
    pershjärta skrev 2009-08-13 21:07:38 följande:
    humlan66 var ska ni vara?
    Det är just det .. VART ?? Vi vet ju inte
  • Humlan66
    giz83 skrev 2009-08-13 21:20:05 följande:
    humlan--> vart i vårt avlånga land ska ni gifta er?
    har ni råd (gäller aller er brudar här inne) så anlita en konsult/koordinator som kan hjälpa er med just lokalletandet. jag har använt mig av den här tjejen och hennes företag och de gjorde det åt mig GRATIS!!!!!!
    jsp.nu och mail info@jsp.nu
    ett jätte hett tips tjejer!!!
    och det  var tack vare henne som jag hittade vår lokal...även om jag bokade själv
    men hon kan boka åt er och även hitta alternativ.
    så kolla upp det!!!
    Har skickat ett mail nu dit . så hoppas hoppas

Idag har jag kollat länk efter länk i flera timmar ..pust. och lite har jag noterat som vi ska kolla upp men inget WOW ställe ( jo men dom va för dyra )

Vi hade tänkt att gifta oss i Gävletrakten . kom gärna med förslag närmare uppsala med
  • Humlan66

Skulle vilja gå på mässan i trollhättan

• Humlan66

Vi ska oxå ta en tur till Tyskland ;)

• Humlan66

Vi hade ju sagt den 28/8 men nu funderar vi på att byta till den 14/8 då jag tycker att det 1a datumet är för nära september som är en höstmånad för mig. Får man prel boka 2 datum i kyrkan ?

• Humlan66
    Hante skrev 2009-08-23 18:42:47 följande:
    Vi frågade och berättade våra speciella skäl och det var ok att preliminär boka två datum och för oss två kyrkor med!!
    Åhh det låter bra

baksmällan har jag och m2b oxå sett och han va såå lysrisk ha ha ha, men jag gillade den filmen.. GÅ OCH SE DEN tjejer
  • Humlan66

Föressten när det blir en ny tråd för oss Aug 2010 brudar . kan vi inte sätta in i trådstarten damtum för alla som hänger här ? det vore roligt

• Humlan66
    Superstarfia skrev 2009-08-30 12:11:19 följande:
    Igår friade min karl.. :)I kärlekstunneln på gröna lund.. hur gulligt är inte det? ;)
    amen åhh va lyxigt frieri :-d
    va roligt
    Ja välkommen att planera med oss andra då
  • Humlan66

Är det några brudar från Gästrikland här ??

Svar på tråden augusti 2010