• Josie08

Skriva något annorlunda i ringarna? TIPS!

Undrar om någon har tips på fina ord, meningar, låtrader eller annat fint att skriva i förlovningsringarna istället för namnen. Tack för tips! :)

• Svar på tråden Skriva något annorlunda i ringarna? TIPS!
  • ladyshadow86

har ni något ord som betyder mer för just er ?
    tänk på att man kan inte skriva hur mycket som helst i ringarna. speciellt om du har små fingrar som jag, så blir de mindre plats i dom.

nå plats som betyder mycket för er kanske ?

• Josie08

Ja det tåls att tänka på! Tack för tipset!
    Min syster har texten "Den lenaste stenen på stranden" i sin ring, jag skulle hemskt gärna vilja ha något liknande, med samma "innebörd" så att säga...

TIPS?

• Hedebris

i vår står "tillsammans för evigt 080808" och ett hjärta

• ladyshadow86

de va ju jätte fint skrivet :)
    förstår att du vill ha nå liknande.
    kommer ja på nåt så hojtar ja till.
    kan man inte söka på typ google på "citat" eller nåt sånt.. ??

Josie08 skrev 2009-06-15 11:22:42 följande:
    Ja det tåls att tänka på! Tack för tipset!Min syster har texten "Den lenaste stenen på stranden" i sin ring, jag skulle hemskt gärna vilja ha något liknande, med samma "innebörd" så att säga...TIPS?
  • Kiddy

I våra ringar står det "Kid, min prinsessa för evigt" och "Angel, min väg genom paradiset"

:)

• Heloise

I min vigselring står det Serva me och i min förlovningsring står det Servabo te= Save me and I will save you.

• I do  I do  I do

Jag och min m2b säger alltid "för alltid, för evigt" så i min ring står det för alltid och i hans för evigt. När vi ska gifta oss kommer vi att gravera vigselringarna tvärtom. Så att både han och jag har "för alltid, för evigt" i våra två ringar :)

• leia05

www.livet.se finns det massor av citat, där borde det finnas nåt du gillar! Men det ska ju spegla er relation också... Kanske smeknamn som bara ni har på varandra?

Svar på tråden Skriva något annorlunda i ringarna? TIPS!