Skriva något annorlunda i ringarna? TIPS!
Undrar om någon har tips på fina ord, meningar, låtrader eller annat fint att skriva i förlovningsringarna istället för namnen. Tack för tips! :)
Undrar om någon har tips på fina ord, meningar, låtrader eller annat fint att skriva i förlovningsringarna istället för namnen. Tack för tips! :)
har ni något ord som betyder mer för just er ?
tänk på att man kan inte skriva hur mycket som helst i ringarna. speciellt om du har små fingrar som jag, så blir de mindre plats i dom.
nå plats som betyder mycket för er kanske ?
Ja det tåls att tänka på! Tack för tipset!
Min syster har texten "Den lenaste stenen på stranden" i sin ring, jag skulle hemskt gärna vilja ha något liknande, med samma "innebörd" så att säga...
TIPS?
*never ending story*
i vår står "tillsammans för evigt 080808" och ett hjärta
de va ju jätte fint skrivet :)
förstår att du vill ha nå liknande.
kommer ja på nåt så hojtar ja till.
kan man inte söka på typ google på "citat" eller nåt sånt.. ??
I våra ringar står det "Kid, min prinsessa för evigt" och "Angel, min väg genom paradiset"
:)
I min vigselring står det Serva me och i min förlovningsring står det Servabo te= Save me and I will save you.
Jag och min m2b säger alltid "för alltid, för evigt" så i min ring står det för alltid och i hans för evigt. När vi ska gifta oss kommer vi att gravera vigselringarna tvärtom. Så att både han och jag har "för alltid, för evigt" i våra två ringar :)
På www.livet.se finns det massor av citat, där borde det finnas nåt du gillar! Men det ska ju spegla er relation också... Kanske smeknamn som bara ni har på varandra?
Typiskt, glömde: www.livet.se/ord ska det vara Då kan man söka på kategori, årtal, ämne osv..