Inlägg från: CeciliaA |Visa alla inlägg
  • CeciliaA

Någon som rest till Korsika med Langley??

Hej!!

Som rubriken lyder så undrar jag om det är någon här som rest med Langley till Korsika?
    Var inne och kikade och tycker Korsika verkar trevligt. Tyvärr verkar det bara vara Langley som reser dit härifrån om man vill flyga direkt och de hade ju tyvärr inte så fina hotell, i Calvi var deras hotell bara 2 stjärnigt och i Ill Rousse 3-stjärnigt.

Men hela konceptet med Langely verkar lite spännande med middagar och frukost i priset.

Hur som helst så blev jag nyfiken och tänkte höra efter om det är någon som gjort den här typen av resa och vad ni tyckte om det i så fall?

Mvh Cecilia

• Svar på tråden Någon som rest till Korsika med Langley??
  • CeciliaA

Hej och tack för ditt svar!

Var lite otydlig i mitt första inlägg och detta gäller alltså inte bröllopsresa utan en vanlig semestervecka. I denna tråden står det lite tydligare vad vi söker osv: brollopstorget.se/Forum-1-6/m3453779.html

Jag tycker spontant när man läser att Calvi låter mer intressant än Ill Rousse. Vill du berätta lite om hur det var där? Fanns det bra stränder? Bra restauranger? Shopping? Vad kunde man göra?

Eftersom vi är 4 personer som åker så tyckte vi att langleykonceptet verkade prisvärt och passa alla i sällskapet. Men hur "illa" var hotellet - var helt ärlig. Jag är ganska kinkig med hotell och är rädd att bli jätte missnöjd. Vad var det för typ av mat på 3-rätters paketet? Hur var frukosten? Har du några bilder från er semester som du skulle vilja dela med dig av hade det varit jättekul att se.

Annars får du gärna berätta så mycekt du bara orkar =)

Tack på förhand!

/Cissi

Svar på tråden Någon som rest till Korsika med Langley??