Inlägg från: MimmiMama |Visa alla inlägg
  • MimmiMama

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Vårt bröllop är kanske inte ett lyxbröllop i andras ögon.
    Men för oss är det lyxigt att kunna bjuda de vi vill, att kunna ha de kläder vi vill, äta den mat vi vill, köpa den ring vi vill osv
    Men den största lyxen av allt är att få dela den med våra vänner och släktingar! ALLA har tackat ja!

• MimmiMama
    Pentan skrev 2009-06-16 20:29:05 följande:
    Men kom ihåg att det är ful att spendera pengar... Sticker alltid i folks ögon!
    det är inte själva grejen att spendera pengar som sticker i mina ögon snarare känslan av att de som inte gör de duger i era ögon...
  • MimmiMama
    MimmiMama skrev 2009-06-16 20:44:25 följande:
    tappade bort ett ord...

det är inte själva grejen att spendera pengar som sticker i mina ögon snarare känslan av att de som inte gör inte de duger i era ögon...
  • MimmiMama
    mindag2009 skrev 2009-06-16 20:53:39 följande:
    Tycker precis att det är tvärt om. Jag kommer aldrig här inne att berätta precis hur mycket vårat bröllop kommer att gå på, för då får jag halva BT på mig för att jag inte skänker pengarna till svältande barn i Afrika.
    för min del får du spendera hur mycket du vill
    det är ju ändå inte summan som gör hela bröllopet
    oavsett summa så kan det ju bli ett perfekt bröllop!
    alla gör som de vill tycker jag
  • MimmiMama
    mindag2009 skrev 2009-06-16 21:08:51 följande:
    Vill bara lägga in en sak här i tråden!Snälla ni som vill prata om "lyx" bröllop skit i alla som kommer in och har kommentarer om våra bröllop! Totalt ignorera dom.
    oj vilken kommentar! blir förvånad
  • MimmiMama
    mindag2009 skrev 2009-06-16 21:35:39 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 21:11:16 följande:Bara för att jag inte vill ha något "bråk" här inne.Jag går inte in och bråkar i trådar som handlar om budget bröllop och hackar ner så varför ska andra få göra det här?
    jag såg inte denna kommentar innan mina förra inlägg
    jag inser att mina kommentarer kanske har uppfattas som "bråk"
    vilket jag inte avsett.
    Jag trodde att jag som aldrig kommer att kunna ha ett lyxbröllop vad gäller pengar skulle kunna få vara här och läsa och ta del av hur sådana lyxbröllop kan vara sen trodde jag att man skulle få diskutera. I min värld är det intressant att få andras ideér och synpunkter bara man har en trevlig stämning i diskussionerna.
    Jag lämnar tråden nu.
    Lycka till med era bröllop!
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop