Inlägg från: Lady o Lufsen |Visa alla inlägg
  • Lady o Lufsen

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Nehej...jag hade minsann INGET "lyx-bröllop", vi åt varken på papptallrikar eller hade "betalbröllop", behövde INTE vända på varje krona men hade den bästa, härligaste, underbaraste dagen i våra liv

Det är faktiskt inte svart("fula" budgetbröllop) eller vitt (Lyx a la 700.000 ...det finns ju en "grå" zon också!

• Lady o Lufsen

Det skulle INTE vara en smiley bakom 700.000:-...bara en helt vanlig slutparentes!

• Lady o Lufsen
    mindag2009 skrev 2009-06-16 20:37:38 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 20:18:16 följande:Men det vet jag också, men denna tråd ska vara för oss som vill spendera MYCKET pengar på våra bröllop.
    Ja, det är upp till var och en att spendera MYCKET pengar på sitt bröllop
    MEN förringa inte att ett billigare bröllop (utan att för den sakens skull innehålla både papptallrikar och betalnota) är MINST lika bra och betydelsefullt!

"Som vill att dagen ska bli så perfekt som möjligt" skrev du själv i trådstarten...Hmmm...mitt bröllop, och säkert fler härinne, har haft det mest perfekta bröllop som går att ha.

Låter lite drygt i mina öron att tro att ett dyrt bröllop skulle bli mer "perfekt" än ett billigt, med eller utan papptallrikar...

I rest my case...ciao!
  • Lady o Lufsen
    mindag2009 skrev 2009-06-16 21:08:51 följande:
    Vill bara lägga in en sak här i tråden!Snälla ni som vill prata om "lyx" bröllop skit i alla som kommer in och har kommentarer om våra bröllop! Totalt ignorera dom.
    Vilken "mogen" åsikt från en som har lagt in en tråd i ett forum för allmännheten...
  • Lady o Lufsen
    mindag2009 skrev 2009-06-16 21:35:39 följande:
    Lady o Lufsen skrev 2009-06-16 21:11:16 följande:Bara för att jag inte vill ha något "bråk" här inne.Jag går inte in och bråkar i trådar som handlar om budget bröllop och hackar ner så varför ska andra få göra det här?
    Fast då förstår du inte att det är ju precis det du gör ...bland annat genom att sinuera (i din egna inledningstext) att ett dyrare bröllop skulle vara mer perfekt än ett billigare...
    BRÅK tror jag nog att du själv startade....hoppas bara att FÅ hänger på!! Fast det är rätt smarta tjejer som hänger här inne så det är nog inget orosmoment.
    Lycka till med ditt bröllop!
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop