Inlägg från: Bride in the city |Visa alla inlägg
  • Bride in the city

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Emelieca skrev 2009-06-17 09:36:31 följande:
    Bride in the city skrev 2009-06-17 09:25:16 följande:
    Så här står det iofs också om man går in under meatings på hemsidan:"Exclusive parties and banquetsThe hotels stylish function rooms are ideal for throwing large or small parties for up to 300 guests."Men kanske svårt med 350pers, har inte sett dessa lokaler så svårt att säga.
    Det givna valet är såvitt jag förstått Grand Hotel "if money is no object" som man säger. De har flera festlokaler som passar denna typ av sällskap. Jag skulle definitivt valt Grand om jag ville ha en storstilad fest och ville få in 350 gäster.

Nåja, denna tråd livar upp mellan varven när man sitter på jobbet.
  • Bride in the city
    Emelieca skrev 2009-06-17 10:00:22 följande:
    Bride in the city skrev 2009-06-17 09:52:59 följande:
    Lätt att man skulle valt grand hotell om den ekonomin fanns=)Men om jag förstått TS rätt så skulle de hyra Strand hotell Sthlm.
    Jag tycker att ditt bröllopsupplägg låter fint, kollade din sida. Vi kommer att ha ett liknande, dock med tillägget att vi har lite lunch efter vigseln med de närmaste. Men sedan precis som ni mingel och vi avslutar dagen med middag på tu man hand och bröllopsnatt på hotell. Jag för min del vill hinna fira dagen med den person jag gifter mig med, är rädd att man annars bara blir varandras accessoarer den dagen. Lyx för mig är att verkligen hinna vara med min blivande man på bröllopsdagen!

Nu drar jag mig tillbaka, tänker inte kapa lyxtråden, den får rulla vidare. Jag hoppas att fler små troll ansluter sig och broderar ordentligt. Är det bara på låtsas så är det helt ok ändå.
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop