Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
Efter att ha läst större delen av den här tråden, och blivit mycket provocerad av vissa inlägg, känner jag bara att jag måste få tillägga en sak...
Hur mycket pengar man väljer att lägga eller inte lägga på sitt bröllop är helt ointressant för det jag nu ska säga (vilket många i sig säkert kommer finna provocerande) men oavsett vilket läger man befinner sig i så behöver man:
- Inte ljuga
- Inte vara onödigt hård i tonen eller utsätta andra för onödiga personangrepp
- Inte ta tillfället i akt att göra ovanstående bara för att man kan gömma sig bakom en anonym internetprofil
Allt detta har skett i den här tråden och tyvärr så verkar det bli ett genomgående tema i de flesta trådarna som är igång just nu. Oftast är den en eller ett par som "lägger sig i" varenda tråd, ska in och grotta, skriva i många fall helt meningslösa kommentarer som inte på något sätt bidrar till den initiala disskusionen/frågeställningen, eller helt enkelt bara fortsätta spinna vidare på tidigare dispyter i tidigare trådar.
Fy vad trött jag är på det! Vi är ju vuxna människor (iaf vuxna nog att planera bröllop) och då kan vi väl bara ha den goda smaken att hålla fingrarna i styr, då vissa faktiskt kan ta illa upp av alla saker som skrivs.
Och bara som en avslutande kommentar på "du skall icke ljuga på bröllopstorget"...
Bilderna på den så kallade Lars Wallin-klänningen är tagna på Bröllopskällan i Stockholm. Det vet jag för jag har varit där.