Inlägg från: SnartFruSir |Visa alla inlägg
  • SnartFruSir

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

lovvydovvy skrev 2011-01-19 09:53:29 följande:
    Tänkte precis skriva det samma, kanske borde man starta en helt ny tråd för att inte dra med det gamla grollet som verkar finnas i denna tråden?
    Tråkigt när trådar hamnar OT så totalt.
    Starta på du bara så hänger jag på :)
    Sebastiána skrev 2011-01-19 08:15:24 följande:
    Det finns inte ett lika stort behov av trådar för de som inte tänker göra några begränsningar i sin budget. Om man har råd med allt behöver man ju inte en massa tips det är bara att köpa det man vill ha. Om man däremot måste "vända på slantarna" och ändå vill få till sitt drömbröllop behöver man tips och hjälp. Har man tid och gott om fantasi och fiffighet kan man faktiskt få till ett sagobröllop med lite pengar. Om man däremot har ont om tid och inte är så bra på att hitta kluriga lösningar behöver man mer pengar. Om man både har gott om tid, mycket fantasi OCH gott om pengar... jösses
    Även om man inte bryr sig om priset kan man ändå ha svårt att hitta det man söker. Och det är faktiskt ett problem att veta vad man vill ha när man kan välja på mycket. De flesta vill ju ändå ha en röd tråd rakt igenom och därför är det jättebra att man kan hitta tips - i alla priklasser - utan att man för den sakens skull måste få höra: "Oj, det var dyrt".

Så här inne (eller om det blir en ny tråd) kan väl vi få vara och ge varandra tips på sådant som fär relevant för tråden Jag ger även tips i budgettrådarna när jag tycker jag kan tillföra något. Så hittar ni något ni tror är bra för alla så säg gärna det. Även i denna tråden. Men allt som inte hör till ämnet tycker jag vi lämnar utanför.
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop