Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
Kul att fler har hittat hit!!
Men kom ihåg att det är ful att spendera pengar... Sticker alltid i folks ögon!
Kul att fler har hittat hit!!
Men kom ihåg att det är ful att spendera pengar... Sticker alltid i folks ögon!
Osa är 26/6, 12 pers väntar jag svar från. Men du som har närmare 50 kvar - stackars dig - hoppas alla svarar JA i tid!
Förstår att det måste vara en mardröm med bordsplaceringen sen! Kan du få hjälp med det?
Min karl tycker att det är ganska kul med allt planerande, men sen så gör vid det dock bara för 65 gäster och inte över 300 pers + att ni ska ha i 3 dagar! Jisses vad med planering!! Men vi är här för att hjälpa dig och alla andra som behöver lite hjälp längst vägen till vad som förhoppningsvis kommer bli den underbaraste dagen i ens liv!
Vi gifter oss på Edsbergs Slott.
Nej ingen presentöppning, tycker det dödar stämningen lite.
Det gör ni ju inte heller...
Nej men gud det är klart att så inte är fallet!!! Bara olika vinklar att se på det. Någon som lägger 25 000 på sitt bröllop kanske tycker det är ett lyxbröllop - och då är de mer än välkomna in i denna tråd - enligt mig. Sen om vi kan byta samma typ av erfarenheter och tips är en annan sak. Jag har inte sagt att jag spenderar flera 100´ts kr - men jag tycker att jag kan skriva här ändå.
Åh shit det är svårslaget... hi hi
Ungefär så här se mina ringar ut. Vad har ni tänkt er?
www.jamesallen.com/engagement-rings/settings-with-matching-bands/ring/item_59-1190.asp
Wow den var otroligt läcker!!
Vi har 2 stora maffiga flyglar i vår vigselsal - vad ska ni ha för musik under vigseln? Troligen en ller två solister, min m2b är inom musik/teater/opera-branchen, så kanske två operasångerskor!
Håller med!!!
God morgon tjejer!
Ny dag - nya planer!