Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
Sätter ingen etikett på ert bröllop. Hoppas bara att ni får det precis så underbart som ni själva vill ha det!! Välkommen hit och dela med dig av dina tips och erfarenheter!!
Sätter ingen etikett på ert bröllop. Hoppas bara att ni får det precis så underbart som ni själva vill ha det!! Välkommen hit och dela med dig av dina tips och erfarenheter!!
Ni vet väl om den tjejen som la ned 1 milj på sitt bröllop - hon blev så påhoppad att hon lämnade BT helt!
Vi betalar allt själva. Arv, lgh försäljning, sparande, pengar som bara finns på kontot! Kommer lite varstans ifrån.
Ok vad tycker ni?
Favors till gästerna:
Silveraskar (ej äkta silver - nysilver) med dragerade mandlar, en liten lapp med historiken bakom gåvan med just mandlar.
Eller
Små askar (pillerpurk) med små fräscha mintpastiller. En ask för män och en för kvinnor.
Eller
Handgjorda chokladpraliner
Eller eller eller... Ideé torka!
Min fråga kom nog bort lite av alla andra inlägg, så jag tar den igen.
Oj då, hoppas hon fick en bra bröllopsdag iallafall!!
Ja pianister ska vi självklart ha - men vill gärna ha lite sång oxå! Ska grunna vidare
Seriöst folk - släpp allt om ni inte har något att bidra med i denna tråd. Bidrag med det som vi önskar tala om - inte om vad ni tycker om det vi diskuterar. Starta en annan tråd för det.
Tack.
www.marisabridals.com/
Där kommer klänningen i från.
Ringen tror jag är från www.vigselbutiken.se/ annars har de liknande på sin hemsdia
Wow tack för tipset!!
Måste göra ditt galleri synligt för alla. Under inställningar
Lägg ned nu bara.
NK
Ok nu ägnar vi oss åt riktig planering!
Igår fick jag hem vackra vita sidenrosor, över 10 m (girlang) som ska pryda trappräcket i slottet upp till övervåningen där vi ska vigas!
Vill även tipsa om NH Nails - de ska göra mina bröllopsnaglar! De är bäst i Sthlm tycker jag!
Oops! Ömma tår. Lögnerska, skrytmåns och diva går tydligen bra att kalla folk, men hyenoer är uppenbarligen att gå över gränsen. Dessutom var det ju inte riktat mot någon enskild person, jämfört med attacken på TS...
Jag säger bara HA HA HA HA! *skrattar vansinnigt som en hyena!*
Fatta hur trackad Kronprinsessan Victoria skulle bli om hon skrev här inne!! Pengar, rikedom, kungligheter...ojoj hon skulle få det hett om öronen!
Vi ska ha tipsrunda och bingo, letar nu bra papper till det och då slog det mig att jag måste ha pennor till det!
Så nu har jag luskat fram små söta pennor med små kyrkklockor som pinglar höst upp, graverade med våra namn! Snacka onödig nödvändighet!!
Annorlunda Catering är ju ganska stora och kan säkert erbjuda det mesta!
Goda snittar!
www.ettskafferi.se/bilder/Fingerfood.pdf
Glad midsommar tjejer!!
Beställt två brudnäbbsklänningar som jag är så nöjd med!! Hittat en trubadur med röst som sammet som jag vill ska spela för gästerna när de anländer till slottet, under vigseln och minglet efteråt - hoppas han kan!!
Ska även träffa smink och hår-tjejen nästa vecka som ska vara med oss på hotellet på dagen D!