Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop
Bride in the city skrev 2009-06-17 09:25:16 följande:
Bride in the city skrev 2009-06-17 09:25:16 följande:
Opera är inte riktigt min grej men kan ni inte ha två som spelar på flyglarna?
Vi har faktiskt inte bestämt vad vi ska ha för musik ännu. Vi ska sätta oss ner faktiskt i helgen med några musiker och planera!
Detta är mitt stora problem det med, vad ska man ge gästerna????
Har också världens idé torka.
Jag fick ner priset väldigt mycket på maten iaf i dag
Pgr att vi nu serverar 11 st små rätter kommer vi ner till 970 kr per kuvert, riktigt bra.
Sen blir det "buffé" på fredagen med 4 olika rätter att välja på, men den kvällen blir helt alkohol fri, vill ju att gästerna ska vara fräscha på vigsel dagen.
De flesta åker hem på söndag eller måndag. Men många från min blivandes familj kommer att stanna hela veckan efter, men då är i i Thailand ska stanna där i 2 HELA månader och bara mysa och få vara nära våran son.
Vad har ni funderat på för låtar? jag hoppas att en vän till oss vill skriva text/musik till en egen låt till oss. Han är så duktig.
Vad har ni kvar att fixa?
Vi har massor kvar.
P.s om man inte vill planera bröllop här inne så behöver man inte kommentera andra saker heller.
Im yours skrev 2009-06-17 12:39:29 följande:
EM ikström skrev 2009-06-17 14:12:03 följande:
Ja vi har ju som sagt en hel del gäster från olika länder så vi "måste" ha barn med.
Jag vet att vissa av barnen är väldigt väluppfostrade och sedan så finns det några riktiga odågor. Funderade ett tag på att skicka med eltejp och rep till de föräldrarna med odågor till barn
Men vi har ordnat det så att vi har barnflickor/lekledare som ska underhålla barnen. På hotellet så har de ett stort lekrum vart det ska vara disco och party för de små. Tror att de får riktigt kul där och inte behöva se mamma och pappa ta ett glas vin heller.
EM ikström skrev 2009-06-17 14:09:00 följande:
MW 090829 skrev 2009-06-17 14:28:09 följande: