Inlägg från: mindag2009 |Visa alla inlägg
  • mindag2009

Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop

Pentan skrev 2009-06-17 19:28:53 följande:
    Seriöst folk - släpp allt om ni inte har något att bidra med i denna tråd. Bidrag med det som vi önskar tala om - inte om vad ni tycker om det vi diskuterar. Starta en annan tråd för det.Tack.
    Ursh vad ledsen jag blir!
    Jag kommer nu hålla mig till endast denna tråd och jag hoppas att alla som skriver här skriver om deras planer för bröllopet.
    Förstår nu verkligen vad min väninna menade med denna sida.
    Direkt om någon är avvikande så ska man bli på hoppad! Jag kan säga att jag har anmält en massa inlägg redan.
  • mindag2009
    Björkskog skrev 2009-06-17 19:55:41 följande:
    Nu har jag läst i denna härliga tråd och blir så trött på alla som inte kan låta bli att klanka på de som vill lägga ner extra mycket pengar på sitt bröllop så nu har jag skapat en ny tråd där ala kan gnälla över "lyxbröllop" så kanske det slipper komma upp härwww.brollopstorget.se/Forum-1-4/m3457971.html
    Tack så mycket!

Jag har nu lagt upp lite bilder på min klänning,blivande och frisyrer jag tycker om.
    Klänningen ser inte så bra ut pga att den är bara "nålad" och inte sydd ännu!
    Är det någon som vet någon bra konditor i sthlm?
  • mindag2009
    Lakritsbåten skrev 2009-06-17 20:08:18 följande:
    Om du menar att du lagt bilder i ditt galleri så har du inte publicerat det ännu. Nyfiken...Vetekatten?! Alltid supergoda bakverk men jag har inte ätit deras bröllopstårtor.
    Ska titta om de har någon hemsida!
    Har jag inte?
    Jag har lagt upp bilderna iaf, ursh är så oteknisk.
  • mindag2009
    Pentan skrev 2009-06-17 20:12:56 följande:
    NK
    Ja, varför har jag inte tänkt på det
  • mindag2009
    LyckligaSara skrev 2009-06-17 20:28:33 följande:
    åh men gud vilken härlig tråd!vi har planerat vårt bröllop jäääättelänge! och vi vill ha det super lyxigt,vi tjänar inte så mycket pengar så därför blir det några års sparande men varje dag som går är vi närmare målet!Eftersom det är rätt långt kvar ännu så är jag inte så långt gången i planeringen...skulle dock vilja ha tips på lyxiga lokaler runt om i stockholm?klänningen har jag redan sett ut och åker till USA och provar till hösten,jiiippiiii!vi ska ca 100 gäster om alla kommer
    Välkommen hit!
    När står din stora dag?
  • mindag2009
    JS76JS skrev 2009-06-17 20:12:53 följande:
    förstår ingenting, varför anmäla mindag2009???jag har inte hittat en enda grej skriven av henne som skulle vara värt att anmäla. Ni andra som hoppar på en människa av ren avundsjuka, skärp er och lämna denna tråd om ni blir så illa berörda. Vissa väljer att lägga massa pengar på sitt bröllop, andra lite mindre och andra så lite som möjligt, men tänk på att allt är relativt. För vissa är 10 000:- JÄTTEMKT pengar medans för andra är samma summa inte lika mkt.
    det undrar jag med, Jag har endast skrivit att jag inte tycker att man tar betalt av sina gäster!
    Sen har jag skrivit om hur jag vill ha mitt bröllop.

Jag skulle förresten kunna anmäla måååånga inlägg men jag går med skydd lappar just nu och läser endast snälla inlägg.
  • mindag2009
    LyckligaSara skrev 2009-06-17 20:35:35 följande:
    åh det blir sommaren 2011 (tidigt på sommaren) som vi gifter oss,exakt datum blir bestämt i samband med lokalen om vi nu hittar den rätta lokalen så att säga Vilken fin klänning du ska ha,en kompis till mig gifte sig i en liknande klänning och hon såg så vacker ut! Bra ide att byta till en kläning med mindre kjol för min kompis hade problem med sin stora kjol hela kvällen
    Ja visst är den underbar
    Här har jag inte ens en underkjol under som jag sedan ska ha.
    Min blivande säger att jag kommer att se ut som ett snömonster:-S
    Visst är han snäll?
  • mindag2009
    Lakritsbåten skrev 2009-06-17 20:34:34 följande:
    jodå, nu funkar det! Är det Lars Wallin-klänningen?
    Ja, det är det. Jag sa ungefär hur jag ville ha den och sedan ritade han. Ska försöka scanna in skisserna på klänningen i morgon när jag är på jobbet.
    Men den är inte på långa vägar klar ännu, den har inte fått kristallerna på själva kjolen eller livet och sedan så är den bara ihop nålad än så länge.

Nu är mitt nästa bekymmer blommor och tårta.
    Ska faktiskt åka förbi NK i morgon på lunchen och titta, så om jag sitter här vid tolv så "sparka" iväg mig då
  • mindag2009
    LyckligaSara skrev 2009-06-17 20:56:47 följande:
    hahaha...min blivande fäller liknande kommentarer om min klänning Men han gillar den,enligt honom så skulle jag vara vacker i en sopsäck om det var så,haha
    Ungefär så säger min med!
    Han tycker också att vi kan gå och äta på MAX efter vigseln, det spelar igen roll för han bara vi gifter oss.

Men vad skönt och lugnt det blev här inne efter alla med negativa människor försvann.
Svar på tråden Vi som INTE vill äta på papp-tallrikar eller ha betalbröllop