Bröllops fotograf i Göteborg
japp livsfarligt att tipsa, fastän jag vet flera duktiga fast mindre etablerade, kankse det är trixet att de man tipsar om måste vara etablerad
även bildgalleriet hade märkliga regler ...
japp livsfarligt att tipsa, fastän jag vet flera duktiga fast mindre etablerade, kankse det är trixet att de man tipsar om måste vara etablerad
även bildgalleriet hade märkliga regler ...
japp det kan vara jag :)
camilla 32 skrev 2009-06-16 20:05:22 följande:
märkligt, för vissa namn rekommenderas ofta. och det verkar ok, fast jag fick min varning av någon som hade rapporterat mig till moderator.....
hur är det om man någon erbjuder sig att göra ett gratisjobb för att man vill öva? eller kanske tycker det är kul.
om jag känner någon som vill komma i kontakt medd ett par som kan tänka sig bilder som kanske inte blir helt 100% bra, men personen gör detta gratis för att han/hon vill träna sig att bli bra, får man tipsa om detta då? det är ju inte i komersiellt syfte...
eller är det så att man genom detta gratis uppdrag i framtiden kanske kan tjäna pengar och då är det komersiellt syfte?
Men jag kan säga att et väl känd fotograf med namn xxxxxx är bra och länka till deras hemsida .. fan är inte det oxå reklam?
förutsatt att man personligen inte känner vederbörande ....
hmm det var någon tidigare som tydligenhade länkat till en sida med amatörfotografer och hade blivit avstängt pga detta. på sidan är urvalet mycket stort att jag har svårt att tro att det ligger personlig vinnig i det..
På samma sätt border moderatorerna gå igenom ALLA profilers presentation då det kryllar av reklam på dessa. dom säger att dom går på tips när dom säger åt folk att ta bort bilder och text. så man kan ha reklam på sin sida tills man blir ertappad. skall det vara seriöst och rättvist så skall man ha en kontroll av sidorna innan det går att publicera..
ber om ursäkt till BlomAnna för att jag sabbat hennes tråd här.. sorry..