• Humlan66

Bröllops fotograf i Göteborg

Tx2 skrev 2009-06-18 12:21:22 följande:
    Tipsa och länka får man, om man följer nedanstående regler som finns för forumet.Privatpersoner som har köpt en tjänst eller produkt får svara på förfrågningar om hjälp och då lämna tips och länkar till företag som kan vara till hjälp för andra medverkande, dock med följande inskränkningar. Man får inte posta:* länk eller företagsnamn i inlägg utan motivering.* tips som är orelevant för sammanhanget.* starta en ny tråd för att tipsa om ett företag eller en tjänst.* tips mer än 3 gånger om samma företag/produkt/tjänst under ett halvår, allt därutöver tolkas som reklam.Tipsen ska postas i forumet, man får inte begära att personer ska maila eller ringa för att erhålla tipset eller själv uppge kontaktinfo för att ge tipset.Tips måste vara oberoende, dvs den som postar inlägget får inte ha en främjande anknytning till företaget/produkten/tjänsten (anställd eller liknande).
    ja det gjorde jag -likt förbannat fick jag en varning iaf - ÄR inte detta ett bröllopsforum där vi ska HJÄLPA varann ??
  • Humlan66
    jtingstrom skrev 2009-06-22 09:47:38 följande:
    hur är det om man någon erbjuder sig att göra ett gratisjobb för att man vill öva? eller kanske tycker det är kul.om jag känner någon som vill komma i kontakt medd ett par som kan tänka sig bilder som kanske inte blir helt 100% bra, men personen gör detta gratis för att han/hon vill träna sig att bli bra, får man tipsa om detta då? det är ju inte i komersiellt syfte...eller är det så att man genom detta gratis uppdrag i framtiden kanske kan tjäna pengar och då är det komersiellt syfte?
    Nää sånt går inte heller
Svar på tråden Bröllops fotograf i Göteborg