• 20090725

Bröllops fotograf i Göteborg

nä, det e det inte, men om man inte anmäler det så finns risken att det finns kvar!

och ett litet tips humlan66, citera aldrig sånna inlägg, då kommer det finnas kar även om det tas bort i ditt citat.

men sånna personer som marknadsför sig själva på det sättet borde bli avstängda för alltid! det är min åsikt iallafall!

förlåt ts, ville bara få sakt det! å lycka till med sökandet av fotograf, ni kommer att hitta en som passar er perfekt!

vi kommer själa ha en kompis som fotar så jag har ingen att rekomendera heller!

• 20090725

man får ju tipsa om andra sålänga man inte känner personen ifråga!

men att tipsa om sig själv är ju så mycket reklam det bara kan bli, då det är ett ekonomiskt syfte med det hela!

men ja, jag kan hålla med om att i vissa fall så kanske avstägning e helt fel och grundade på fel information!

man borde iallafall få en chans att förklara sig innan man blir avstängd, har själv aldrig blivit det, men vet andra som har blivit det av olika andledningar.

• 20090725

det har jag ingen aning om, men jag tror intte det funkar heller faktist!

• 20090725

jo, jag personligen tycker att det är reklam ändå, det är sammasak med stora företag, kan man hålla på å länka till hela tiden, men om man skulle länka till ett litet privar företag så är det helt fel!

reglerna är lite luddiga vad som gäller å inte! det verkar inte som att dem drar samma gräns vid stora etablerade företag och ett jätte litet där bara en person jobbar!

Svar på tråden Bröllops fotograf i Göteborg