Morgongåva till mannen
Hej!
Har kollat igenom gamla trådar, utan att hitta något direkt tips. Vill gärna ha något som finns kvar. Vill inte ta bilder, som många skriver om.
Snälla hjälp!
Hej!
Har kollat igenom gamla trådar, utan att hitta något direkt tips. Vill gärna ha något som finns kvar. Vill inte ta bilder, som många skriver om.
Snälla hjälp!
Såg nu en liknande tråd.
Jag köpte en klocka, men det var väl mest för att han önskat sig det...
Jag köpte en GPS. Som han blev jätteglad för.
En upplevelse kanske.. Antingen för er både eller bara för han liveit.se
Jag hade också idétorka och ville inte heller ge honom bilder på mig själv då han redan har massor så jag var lite "ego" och fixade så att vi ska åka bort på en mini weekend och bo på hotell och bara rå om varandra ca 1 mån efter bröllopet.
Som kille och prylbög så kan jag tycka i detta fall att Elektronik i alla ära, men hade nog uppskattat en personlig sak, kanske ett smycke, klocka mm En SecretBox hade vart fantastiskt... för dessa saker kan man ha kvar länge...
Fast det hela hänger lite på vilken budget du har för detta...
Vi har nyss haft en möhippa för en kompis och hon fick gå till en fotograf och ta bilder som hon ska ge sin blivande man i morgongåva!
jag köpte ett guldarmband, e dock inte gulr rakt igenom, utan platenterat med guld, då vi inte har ekonomin att lägga 5000:- på morgongåvan... sen har jag beställt "uppvaktning" på flyget er till turkiet, så det blir campange å choklad på vägen ner..
Jag köpte en klocka till min man, han blev jätteglad för det är något han alltid kommer att ha kvar
Jag ska köpa whiskeyprovningsglas och få dem lasergraverade med hans namn och vårt datum. Han älskar whiskey, och just dessa glas, men han har bara ett sen innan, nu får han sex st...