Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?
hej, jag gifter mig på lördag men det skulle vara jättekul att vara med ändå.
har ni bestämd en tid och datum???
kram Biba
hej, jag gifter mig på lördag men det skulle vara jättekul att vara med ändå.
har ni bestämd en tid och datum???
kram Biba
hej, det låter bra för min del.
då är jag också gift och är allt planering över och kan man prata en hel del ändå.
toppen tycker jag!
kram Biba
hej Gift Anna,
jag själv kommer också att vara gift när vi träffas, men det är helt ok tycker jag.
Då kan man ge lite ideer till dom som ska gifta sig tycker jag.
jag vet inte vad dom andra tycker.
Men jag ser inga problem i detta.
Kram
Biba
hej tjejer,
en träff på en lördag eller en söndag låter bra. nu är jag redan gift sedan 2 veckor tillbaka och jag vill göra om det. Det var så härligt!!! Det var verkligen en lyckat fest!
Vi kan väll bestämma en datum om vi säger en lördag eller söndag och kanske är det bra i september om Bröllopsfeber vill vara med. kan vi kolla på detta? helgen 20-21 september kanska om Bröllopsfeber är tillbaka?
vad tycker ni om detta??
kram Fru Öhman
jag kan tänka mig när som helst .
vi kan också träffa nu och då i september en gång till.
det kan man också göra kanske.
det spelar ingen rol.
kram på er alla.
om vi säger att vi ska träffas i augusti då är det bättre för mig också en vardagskväll istället.
men ska vi bestämma en datum snart kanske????
maxen, du är också välkommen tycker jag. Vi vet inte hur många vi blir ändå, men det är alltid roligt att höra mer personer.
hej,
jag tror att tisdag 12/08 kl 18h00 passar för mig med. Har varit gift nu i 3 veckor men jag tar med mig mina bilder.
jag hoppas att det går därför att min svärfar fyller år denna dagen. men vi kan höras av.
kram på er alla och lycka till ni som gifter er imorgon!!!
hej,
jag kommer imorgon tisdag kl 18h00 fröken Olsson i Göteborg.
Vem är det mer som kommer??
kram på er alla
hej Weblove,
jag kan gärna berätta för dig efteråt hur det har varit på fröken Olsson.
Om jag vet ungefär hur många det är som kommer och om det är någon överhuvudtaget som kommer. Men jag berättar allt senare i alla fal.
Kram på dig,
Biba
då blir vi några stycken i alla fall. Vad roligt det kommer att bli, blir även för mig också första träffen.
jag tar med mig några foto´s i alla fall.
vi ses imorgon kl 18:00 på fröken Olsson.
hur går det med alla tjejer som kommer ikväll???
ser ni framemot detta? Det gör jag i alla fall.
jag tog med mig några album från mitt bröllop.
vi ses ikväll kl18:00 på Fröken Olsson.
kram Bianca
hej, vi kan gärna träffas där. jag hittar väl dit tror jag.
jag har kort blond hår och glasögon, mina kläder som jag har är en ljusblå t-shirt och vita byxor.
jag ska ha med mig en ljusgrå rygsäck. Kanske det räcker, jag ska försöka vara där lite innan 18 så att jag kanske redan är där.
jag heter Bianca i fall man skulle gå runt och fråga efter någon.
Pambolina : vi ska träffas ikväll 18:00 på fröken Olsson,kanske du kan komma idag istället???
hej weblove,
det var inte alls meningen att ta över,och så känner inte jag att jag har gjort det.
jag har bara lagt in att jag också var intresserat att träffas och bestämde dom en datum och plats. Så det är inte bara jag!!!
Hur som helst ska vi ha kul ikväll.