• Weblove

Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?

Hej..Trådstartaren här..(Anette70/weblove)!
    Det verkar som att Biba har tagit övertråden här så jag vet inte riktigt vilket datum jag ska föreslå..Har precis kommit hem från mitt "hemliga" bröllop i Visby så jag har inte varit inne på BT på en vecka..
    De som vill träffas den 12/8 kan ju göra det och om andra vill träffas senare i slutet av augusti eller i september kan ju göra det..Man kan ju ses flera gånger!
    Själv har jag en stor fest att planera till i slutet av september och jag skulle gärna vilja ha en träff innan det, men skulle vilja hämta andan efter bröllopet först!
    Nå..vad säger ni därute..
    Ha det gott så länge!

• Weblove

Till Biba..

Eftersom du har "tagit över" min tråd så kan du väl tala om sen hur många som kom till Fröken Olsson och om ni hade trevligt...
    Mvh Trådstartaren....

• Weblove

Till Biba...
    Jag tycker , om jag ska vara ärlig (och det är jag nästan alltid!) att det var dålig stil av dig att ta över "min" tråd..Men du förstod inte min ironi i mitt sista meddelande..
    However..Nu struntar jag i detta och hoppas att ni får en trevlig kväll!

• Weblove

Till Biba för att förtydliga mitt senaste inlägg:
    Här är några av dina inlägg:

hej tjejer,

en träff på en lördag eller en söndag låter bra. nu är jag redan gift sedan 2 veckor tillbaka och jag vill göra om det. Det var så härligt!!! Det var verkligen en lyckat fest!
    Vi kan väll bestämma en datum om vi säger en lördag eller söndag och kanske är det bra i september om Bröllopsfeber vill vara med. kan vi kolla på detta? helgen 20-21 september kanska om Bröllopsfeber är tillbaka?
    vad tycker ni om detta??
    kram Fru Öhman
    Inlägg 2:
    2003-08-07 10:25 biba Olämpligt?

jag kan tänka mig när som helst .
    vi kan också träffa nu och då i september en gång till.
    det kan man också göra kanske.
    det spelar ingen rol.
    kram på er alla.

Inlägg 3:
    2003-08-07 13:19 biba Olämpligt?

om vi säger att vi ska träffas i augusti då är det bättre för mig också en vardagskväll istället.
    men ska vi bestämma en datum snart kanske????
    maxen, du är också välkommen tycker jag. Vi vet inte hur många vi blir ändå, men det är alltid roligt att höra mer personer.

Det kan nog jag tycka att det är att TA ÖVER någons tråd..
    Vad tycker ni andra?
    Är det bara jag som är på surt och griningt humör??
    Mvh weblove

• Weblove

Nja..Jag kände att de fanns de som tog över denna tråden så jag har slutat engagera mig i denna tråden...
    Men det finns ju fler som ordnar andra trådar så vi kanske ses på någon annans "tråd"??

Svar på tråden Brudar 2003 från Göteborg..Vad sägs om en träff?