Inlägg från: Chrisse och Jonas |Visa alla inlägg
  • Chrisse och Jonas

Irriterad och det är BT:s fel (hihi)

Satt hela dagen igår med mitt festprogram och blev mer och mer frustrerad. Nämligen så att jag under rätt lång tid hämtad in tips här på BT med vad som skulle kunna vara kul att ha med ocn pga alla påhittiga, snälla männinskor här så har jag alldeles för mycket.
    Suck.. jag har ju sparat allt för jag tycker det är kul och nu får typ hälften inte vara med. Så när jag fick lägga mer och mer åt sidan så blev jag mer och mer irriterad. Får ta nya tag i dag och se hur det går.. men känner att tiden rinner iväg.

• Svar på tråden Irriterad och det är BT:s fel (hihi)
  • Chrisse och Jonas

AAAååh.. vad jag blir avundsjuk!

December 2009 skrev 2009-06-18 10:22:19 följande:

hahaha Då har vi sammaproblem men jag har gjort klart mina nu!
  • Chrisse och Jonas

Ja tack.. skriver mail i din gästbok

December 2009 skrev 2009-06-18 10:27:46 följande:

Kan maila den åt dig Enda vi inte gjort är själva bordsplaceringen på mittenuppslaget samt gästpresentation för det gör jag först när folk svarat §
  • Chrisse och Jonas

Åh.. är ni också klara.. vilket tryckeri använder ni? Och vad kostar det? Vi kollade ett.. men det fick vara i sv/vitt då och blev endå dyrt.. färg var otänkbart. Vilket har ni?

Plummis83 skrev 2009-06-18 10:29:21 följande:
    Hihi, samma här!! Men vi är oxå klara med våra nu! Har dock tyvärr fått göra om det 2 gånger pga bortfall av 2 personer!Men nu ska vi skicka in det till trycket så inga fler ändringar...
  • Chrisse och Jonas

Lyckost..tror vårt hette Holmbergs. Trycker ni i färg el sv/vitt? Och hur många sidor? Mycket frågor..hahaha

Plummis83 skrev 2009-06-18 14:04:00 följande:
    Var något företag i Malmö! Min kära sambo har lite kontakter lite överallt inom mkt å han råkar känna en kille där så vi får det ju lite billigare tror jag eller så byter de tjänster! Vet faktiskt inte hur de gör lr var nånstans, får gubben stå för!!Vilket kollade ni?Chrisse och Jonas skrev 2009-06-18 10:37:11 följande:
Svar på tråden Irriterad och det är BT:s fel (hihi)