Inlägg från: Chrisse och Jonas |Visa alla inlägg
  • Chrisse och Jonas

Hur gör ni?

Om man har med bordsplaceringen i festprogrammet och sen någon inte kommer och man behöver ändra lite i bordplaceringen för att det ska funka.. sätter man då upp en tavla med ny bordsplacering eller hur har ni andra gjort som haft detta problem?
    Vi måste trycka vårt program i veckan och får inte svar från en amerikansk vän förrän efter det är tryckt.. och det ändrar placeringen om hon inte kan komma..

• Svar på tråden Hur gör ni?
  • Chrisse och Jonas

ok.. har funderat på det, men då kan de inte sitta och smygtitta om de undrar vem någon är.. hahaha.. men igentligen kanske det är bättre att göra så.

Lakritsbåten skrev 2009-06-20 22:58:51 följande:
    vi har bordsplaceringen på väggen och inte i häftet.
  • Chrisse och Jonas

Tänkte först göra så tills jag insåg att han som blev utan bordsdam då inte kände så många.. har försökt att se till att alla känner iallfall en de sitter jämte.. i just det fallet så var det bara hon som i såfall inte kommer och då måste jag flytta runt de andra.. suck..

Hemlig2009 skrev 2009-06-21 10:28:27 följande:
    Vi hade två som fick vara hemma pga sjukdom, vi ändrade ingenting alls, varken i programmet eller på placeringstavlan. Vi funderade på om våra toastmasters skulle nämna varför det stod tomma stolar men det var ingen som funderade på (de som satt vid det bordet informerades dock såklart).
  • Chrisse och Jonas

Jag börjar starkt fundera på att att inte ha med det i programmet. Tänkte ha gästpresentationen i ordning hur de sitter, men inte hela världen om den inte blir i ordning om jag flyttat runt på några..

20090725 skrev 2009-06-21 10:32:18 följande:
    det är ju faktist sådant som händer, att någon inte kan komma pga olika skäl!vi kommer inte att ha med något om gästerna i prorammet, men jag har gjort en stor tavla där jag har fäst namnen med häftmassa och därför är lätta att flytta om ifall någon inte kulle komma så det slipper stå tomma stolar!
Svar på tråden Hur gör ni?