Brudbukett vid borgerlig vigsel?
Ni som har eller ska gifta er borgerligt, ska ni ha/hade ni någon brudbukett?
Ni som har eller ska gifta er borgerligt, ska ni ha/hade ni någon brudbukett?
Klart jag hade bukett
Floriserna måste ju överleva.....
Bilder finns i galleriet.
Hej. Kul att du ska gifta dig borgerligt.
Vi gifte oss hema i trädgården i helgen,Toppen.
Jag hade brudbukett. Jag gjorde den faktist själv, Kul. Har alltid drömt att få göra en fin bukett. kolla gärna bilderna ;). Lycka till
Vi ska gifta oss borgeligt, utomhus, men inte hindrar det mig från att ha brudbukett inte. De är ju så otroligt vackra och hur ofta tar man sig egentligen råd med något sådant ?
Vi ska gifta oss borgerligt och kommer att ha både brudklänning och brudbukett :)
Vi gifte oss borgerligt,men gjorde det ändå till vår "grej".
Jag hade lite blommor i håret och sedan höll jag en långskaftad ros i handen som gick i samma färg som de i håret.Min nyblivne make hade en liten ros i samma färg i kavajslaget.
Lycka till!
Självklart hade jag brudbukett
Jag hade brudbukett på mitt bröllop och tärnan hade tärnbukett! Så länge man inte gifter sig i rådhuset så tycker jag ett borgerligt bröllop är precis lika högtidligt som ett kyrkbröllop. Så om man gillar blommor så är det klart att man ska ha en. Man kan såklart ha en bukett i rådhuset oxå
Japp, jag ska ha brudbukett, och klänning och allt som hör till ett "traditionellt" bröllop. Jag ska göra min själv kvällen innan med min mamma och min svärmor. Vi ska fixa allt som har med blommor att göra tillsammans. Det ska bli jätteroligt! :D
Japp! Jag ska ha brudbukett - absolut . Ska bli spännande att se hur den blir, min duktiga florist har fått fria händer att plocka det som ser fint ut för dagen (även om vi har bestämt färger och stil innan).
Min dotter ska ha en liten bukett också, min m2b ska ha corsage och även min bonusson.
Vi gifter oss i radhuset o jag ska ha brudbukett.
Jag gifte mig så pampigt det kan bli utan kyrka och självklart hade jag bukett! Jag hade visserligen bundit ihop den själv, men ändå. Se mitt galleri.
Vi gifte oss borgerligt förra helgen, och vi hade brudbukett. Bild finns i galleriet.
Vi ska gifta oss borgligt utomhus och skrivit vår egen vigselakt och jag har både brudklänning och brudbukett... Bestman har corsage o brudtärnorna handledscorsager