Anja 19 juli 2008 skrev 2009-06-23 14:43:57 följande:
Haha ja, vem kan du ha hört det av Slutet av juli är vi bortresta och denna gång VILL jag få vara med, så våga inte ha en träff då När är det du ska föda?Borde orka räkna ut det eftersom du gav mig antalet dagar eller hur men du har ju drygt 2,5 månad kvar typ så någon gång i september va? Varför skulle du bli för otymplig? Är inga problem att gå på stan och fika även om man är 8 dagar över tiden, tro mig Skulle SKITgärna träffas typ efter den 16 augusti (då blir jag arbetslös och kan NÄR som helst och lovar att inte bråka ett dugg om dag eller tid)
Hihihihi Förstår nu ditt dilemma med att kunna se o komma åt.....djupt imponerad över viljestyrkan!
Vi tar det i augusti....nu måste du ju verkligen få vara med...jag kan ju alltid rulla fram om inte annat!!
.....elaka jag hoppas på en inte alltför varm sommar...men jag ska nog överleva ändå med två st golvfläktar hemma
Mysigt med bröllop o tur i småland! Ölands djurpark är väl ett måste när man har småbarn?!
Har bara planerat in en solotripp med tåg till Östergötland för att träffa mina tjejkompisar från pluggtiden! ALLA är ju gifta nu o har hus!!! Ska smitta med min mage så att det blir busungar där osså!
annars blir det lugnt o skönt....fixa lite inför bebisen ankomst (090909)
Hade ju varit coolt om man kunde få till det datumet....hahahahah nåja....det blir när det blir!