• Anja 19 juli 2008

Fruar i Lund - del 4

Tidigare var vi Brudar i Lund, nu är vi Fruar i Lund

Hej allihop

Nu när alla Lundabrudar - sommar 2008 - har blivit fruar så måste vi ju ha en ny tråd.

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. De flesta av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av allt mellan himmel och jord.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! :)

• Svar på tråden Fruar i Lund - del 4
  • Jen82

HejHej! Ni som har facebook och inte lagt till snälla gör det :)
    Är urkass på namn och hittar inte er alla.
    Jag heter Jenny Källman.

Hoppas att ni får en skön vecka.
    KRAMAR Jenny

• Fröken Planera

Tjenis!
    Anja. Du får nog ta och reda ut ett och annat med din man! För visst ska väl bröllopsdagen uppmärksammas. Jag hade blivit jättebesviken på S om han glömt bort den. Men å andra sidan så är jag ju van vid att han alltid kommer ihåg ALLA bemärkelsedagar. Så när han missade min födelsedag i höstas så var han verkligen nära att gå till jobbet "ett huvud kortare". (Han missade den int eegentligen, utan jag hade sagt att vi inte skulle fira den förrän några dagar senare... Och han trodde jag menade allvar... )

Flamora. Tack! Visst var de fina, mina pojkar. (knappt stolt alls.. ) Det är för tillfället min favoritbild på de två gossarna.
    Embo, de var i tidningen tisdagen den 21/7.

Jen82. Jag registrerade mig i FB, men avregistrerade mig några dagar senare. Shit, det är ju en hel vetenskap det där. Jag känner att jag måste ha tid att sätta mig in i hur det fungerar innan jag går med igen. Kanske har jag tid till hösten, tänkte jag.

FIKA!?!?!?! Anja, du skulle ju bestämma dag och så skulle vi infinna oss.. sa vi inte det? Vi är ju mammalediga en del av oss. Ni andra, är det någon dag som ni slutar tidigare som kanske skulle passa er? Jag kan när som helst efter den 17:e, tror jag.

• Jen82

Flamora vad heter du på facebook? Jag vill se bilder.
    Fröken planera: du kommer nog in i fb ruljansen till sist. haha

Jag vill oxå fika med er men jag kan ev endast kvällar och helger får se hur schemat ser ut.

Kramar Jenny

• Anja 19 juli 2008

Jag går mot strömmen och kan fika på dagtid, dvs dagistider som nu är nio till två. Kommer att hålla mig hemma m familjen varenda ledig sekund nu när jag verkligen kan efter att i princip missat drygt två år av deras liv. Menar inte att jag aldrig kommer göra något på kvällar o helger men precis i början så kommer jag köra på det. Har haft dåligt samvete under lång tid eftersom mina arbetstider gjort att jag träffat barnen max fyra kvällar i veckan o övriga dagar inte varit hemma förrän kl sex. Hoppas någon kan o vill träffas dagtid:).

• Anja 19 juli 2008

Menar alltså att jag de dagar jag varit hemma på kvällarna kommit hem först kl sex. Trött o på väg hem från jobbet:).

• Fröken Planera

Jag kan i princip när som helst.. Har inget samvete..

• Anja 19 juli 2008

Haha:) Inte jag heller i normala fall men efter kommentarer äldste pojken där han argt m gråten i halsen anklagar mig för att aldrig vara hemma o att jag bryr mig mer om barnen på jobbet eftersom det är där jag är mest så har jag verkligen mått uselt. Du är ju hemma nu så du behöver ju inte ha det där samvete

• Anja 19 juli 2008

Skriver som en kratta för vi har inga datorer inkopplade just nu. Renovering av bottenvåning:) så jag surfar m mobilen:).

• Embo81

Hej hej!

Hoppas att allt är bra med er! Hur går det med fika-planerna?

• Fröken Planera

Mne va fasen.. Ska vi bestämma tisdagen den 18/8 kl 12.00???
    Hur många kan då???
    Eller kanske på måndagen, eftersom skolan börjar på tisdagen, så kanske Flamora hinner vara med åxå??? Måndag kl 12???

Vilket passar bäst?

Svar på tråden Fruar i Lund - del 4