• mammabruden

Blomsterarmband någon?

Hej, är det ngn som valt att ha blomsterarmband istället för brudbukett eller både och som har ett foto på det i så fall? Jag tänker mig ett enkelt blomstersmycke, inget som slingrar sig över armen. Har ni sett ngt sådant, ni som haft, var ni nöjda?
    Tack!!

• Svar på tråden Blomsterarmband någon?
  • Lakritsbåten

inte jag men tärnan ska ha sk handledscorsage.

• Bröllop 090829

Gå in på www.blomdekor.se Där finns bild på ett blomsterarmband. Kommer själv att ha något liknande tror jag till mina tärnor, men själv ska jag ha en bukett.

• mammabruden

Hej, tack för svaren, vilka buketter det fanns på den hemsidan, man blir ju salig!!

• lojeli

Hakar på här! Jag har aldrig hört talas om blomsterarmband/handledscorsage. Jag vill gärna se fler bilder av det. Någon som vet var det finns?

• sadii

Brudgummen ska naturligtvis ha en knappnålscorsage och vi kommer göra så att de närmaste männen i familjen så som våran bestman (hans kusin) och hans & min pappa samt mina 2 bröder ska ha var sin knappnålscorsage så tänkte vi ha handledscorsage/armbandscorsage till tärnan (min syster) och våra mammor samt våran toastmadame (hans moster) =)

Bilder på några handledscorsage finns i mitt album!

• För  kärlekens  skull

vi ska ha handledscorsage men vet inte hur vi ska kunna få till det på ett bra sätt....

• Lakritsbåten

riktigt fina! Snattade bilden...

sadii skrev 2009-06-30 02:28:40 följande:
    Bilder på några handledscorsage finns i mitt album!
  • mammabruden

Hej, fina bilder som Sadii har! Jag har tänkt mig ngt lite slingrande, kanske m murgröna och en ros, ev klä ett stelt armband som jag har med sidenband och blommor. Har fortfarande inte beställt några blommor alls till den 1/8..

• För  kärlekens  skull

gjorde det samma...

Lakritsbåten skrev 2009-07-01 20:48:25 följande:
    riktigt fina! Snattade bilden...
Svar på tråden Blomsterarmband någon?