• konstigabaralillajag

Möhippa

Jag vet nu att jag kommer bli hippad av mina vänner. Råkade se ett sms när jag snokade reda på telefonnummer åt min sambos vänner inför hans svensexa...
    Tycker att ovisshet är fruktansvärt jobbigt och jag hade ärligt talat hoppats på att inte bli hippad men samtidigt är det en gest från vännerna att man betyder ngt för dem. Så idag avslöjade min sambo att, ja, jag kommer bli hippad men när, var och hur har jag ingen aning om. Han vet att jag har svårt att hantera ovissheten och det kombinerat med stress gör mig skör...

Ngn mer som känner så inför sin ev möhippa?

• Svar på tråden Möhippa
  • NewLife

Jag tycker också det här med ovisshet är superjobbigt. Julklappar är det värsta jag vet :) måste alltid snoka reda på vad det är i dom! :)
    Och likadant med min möhippa, eller jag gör så gott jag kan för att inte snoka reda på det, men det kliar i fingrarna!

• MysanX

Jag med. DEt är så jobbiggt att inte veta då jag gillar att planera mina helger med roliga utflykter mm. Och vet inte om jag har min son då eller inte...._Min sambo är ju naturligtvis med på alla grejjer och tar så klart hand om barnen mm men jag kan oxå bli lite stressad av att inte veta. Men det är väl charmen.

• 2009FruD

Jag tycker det är lite jobbigt, för jag vet att jag kommer bli extremt brudbitchig. Jag hoppas visserligen att jag får en hippa överhuvudtaget men om den innehåller något skämma ut trams kommer jag bli pissed och gå hem och därmed göra mig ovän med alla mina vänner. Jag ställer inte på på någon skit, då får det vara.

Nu vet nog de flesta detta men jag hoppas verkligen inget trams är planerat. Jag hoppas snarare på spa, tapas och vin. Och bra musik! Fast man får ju inte välja själv... ja ja vi får se vad det blir, om det blir!

Svar på tråden Möhippa