trettonde gången vi gjort det
Muffins.. fniss fniss.. sånt är farligt!!!
Muffins.. fniss fniss.. sånt är farligt!!!
anne på grönkulla skrev 2009-09-01 16:39:17 följande:
Fullmånen och Vickan hälsar alla!
Anne - tack så mycket!
är överförbannad på min åksjuka idag så all uppmuntran är trevlig!
Muffins - sånt där känns alltid skumt! När folk springer före eller efter. Och när man tidigare varit synkad med någon jämnårig och plötsligt de eller man själv faller ur ramen. Ytterligt förvirrat!!!
För egen del har jag blivit så "gammal" att jag vant mig vid kompisarnas husköp, graviditeter, jobbyten och annat. Däremot fasar jag för när den första kompisen med barn ska skilja sig - det har fortfarande inte hänt.. men sannolikhetskalkylen säger ju att det kommer att hända... *ryser*
Bearbeta relationskraschar tar ett tag... och framförallt minns jag att jag surade över alla drömmar/framtidsplaner som gick i stöpet. Och sånt måste man få sörja ett tag!
Anne - där sa du nåt sant! Mer adrenalin på jobbet och mer lugn i privatliv.... graviditeten till trots... *pust på jobbet*
sladdar in!
lördag med svärfar på besök = utflykt i skogen och numera 20 liter lingon i frysen...
japp vansinnet är ett faktum *fnissar*
Muffins - kolla det där med åldersgränser och liknande via vard.vgregion.se/sv/ Jag är för trött för att leta där.
Nenne - vi satsar på knipade i rätt många månader!!! heja!!
Själv lyckades jag just bli väldigt oenig med kapsågen... vågar inte undersöka den utan håller mig på behörigt avstånd igen... hoppas att det inte var något dyrt som gick sönder.... maken är på vift bland molnen så han får väl undersöka den när han kommer hem.... hm... ibland känner jag mig tjejigt oteknisk...
[img]fc05.deviantart.com/fs38/f/2008/364/4/2/travel_the_world_by_MenInASuitcase.gif[/img]
testar vilken metod som funkar... annars kan jag rapportera att min tvådagars jobbresa är slut och jag är supertrött.. och skaaaaa sova
Just det, Anne!!! Skärpning alltså!! Förkylningar som man inte vårdar = vilar och tar det lugnt kan ju hänga i, i evigheter!!