Här var det lugnt idag. Och det är väl det som är så skönt att man bara skriver när man känner att man har tid.... Eller så kan man ju bara babbla som jag gör. :)
Lugn dag idag. Märklig start, vi fick sova till NIO i morse... Dagis var stängt och jag är ju föräldraledig på fredagar. KANON! Man kan behöva sådana starter ibland. Nu är det konstant huvudvärk i en vecka så man behöver lite vila.
Fredag!
I morgon, lördag! Middag hos svärföräldrarna.... De middagarna brukar allt te sig lite........ annorlunda... Nu ska svägerskan och hennes nya kille komma med. Hon har verkligen konstant dejtat fel killar.... Hon är ute efter någon som "mig".... Vet hur illa skrytigt det låter men poängen är att.... en sådan som jag vill inte dejta en som henne..... Hur förklara man det på ett snyggt sätt.... Jaja, det verkar fungera jättebra, roligt! Han heter dessutom samma som svärfar.... *ler* Vi undrade om inte svärfar kunde stå med en yxa när de ringer på på lördag.... Det är ju en knasig familj så han ska väl invigas i den....
Nä, jag bara babblar... Borde lägga mig men vill inte.... Jaja, det kanske blir mer i morgon istället...
Sov gott alla trettonar!