trettonde gången vi gjort det
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
har ni gått all the way än eller hur går det med det? För sist jag hörde något hade du svårt att hålla händerna borta. Hur har prestationsångesten för hans del yttrat sig, har det gått bra?
Jag tycker nog också att det finns roligare saker än rosor att göra för pengar, men jag uppskattar dem ändå när de kommer. Men han är mer än jag för konventionella romantiska gester. Jag är nog helt enkelt okonventionell fär det mesta!
Här har vi sprungit på stan hela eftermiddan - o mitt i alltsammans kommer min lilla skröpliga mormor knatande i en butik!
Här borde jag fixa en mingelfest för familjen o de närmsta kompisarna på lördag och vad gör jag? Läser recept, skriver listor över vad somn ska handlas o lagas? Inte jag - jag surfar!
Kommunicera är svårt - borde vara så självklart men det är mycket vuxenpoäng på det trots allt!
Vi var o kollade på galet dyra smycken idag - nästa år har vi varit tillsammans i 10 år o gifta i 5, så frågan var om vi skulle fira det med varsin ring till? Men man har ju så jävla dyr smak!
Anne
Dyra smycken är såååå snygga!
Vågar man fråga om länk?
Den här tex www.perborupdesign.dk/ Key to my heart-hänget och den här www.berggrensjuveler.se/ringar.htm (kolla på "övriga ringar" och så den mittersta i nedersta raden.
Anne .... och jag ska nog påminna maken om att det är tradition att den nyblivna pappan ska ge nåt vackert till den nyblivna mamman... fniss...
... gärna nåt i stil med ringen i din andra länk..... hihihi...
du vill inte veta vad den kostar... jag har provat den idag!