Hihi, ja... oftast är det väl biffar som sitter och tatuerar men jag tycker det inger lite stabilitet, eller vad man ska säga. Fast studion vi ska till är det en kille osm är 2.20 lång och ser ut att väga 50 kilo...
Ska fnula vidare. När återbetalningskravet på en del av mitt CSN är avbetalt ska jag fira med en tatuering. Man skulle kunna skriva något nervärderande om CSN men......
Usch, nog för att man kan ha en knasig släkt men att sitta och smutskasta varandra inför andra, det är riktigt lågt... Då är man verkligen inte bättre själv. Jag kan svära över min egen släkt och svärsläkt men jag vägrar snacka skit bakom ryggen.. Möjligen att det kan råka slinka ur något när man ska försöka förklara den för er men då är de tinte meningen. Att jag säger att min svärmor är en martyr... det är bara ett sätt att förklara hur hon är och hon är HÖGST medveten om att hon är det och önskar att hon kunde vara det lite mindre.... Då är det väl inte smutskastning? Hoppas det lugnar ner sig för din släkt Muffins!