trettonde gången vi gjort det
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!
Välkomna kära trådpolare!!
Kristallklart! :O) Fast vet du, det kan ändra sig på en femöring. Då löser man det då.
För oss var det tvärtom, eftersom min fru är äldre än mig så stod hennes klocka på superspeed redan från början men jag kunde vänta länge. När vi väl ville ha barn så tog det lååång tid, fast det behöver det ju inte göra för alla. Sedan sade hon upp sig från sitt jobb som hon inte trivdes på längre och vips, månaden efter var vi gravida. :) Nu är det personliga hörnan här. :)
Youtubelänk till videon jag babblade om ovan:
njae, jag gissar väl att vi kommer få jobba lite på det när vi väl kommer till skott oxå. Men vem vet... nu har iaf jag inga bra ursäkter kvar...
Man behöver inga ursäkter. :) Det måste kännas rätt för båda! Svärmor tyckte ju (även fast hon visste att vi försökte men hade svårt) att min fru kunde väl göra ett barn för MIN skull i alla fall..... Ja.... det är väl en nättbeskrivning av svärmor...
o himmel.... ja de mina är artiga nog att inget säga än iaf...
Svärmor är svärmor... Hon är gullig annars iaf men ibland kommer det paddor stora som grytlock...
Nä, Anne... nu lämnar jag dig tyvärr ensammen med strykbrädan... Förkylningen har segrat till slut, just nu känns det mer som flunsan... men lite sömn kanske löser det hela.
Sov gott!
Godnatt!
du har glömt helikoptern Vickan!
o muffins hur kunde vi???
jag funderar på de 63 kopparna te - händer verkligen verkligen mer än att man blir extremt kissnödig?