trettonde gången vi gjort det
Apropå drömmar. Jag drömde om chatt-killen härom natten... Jag brukar inte drömma om folk. Grabben har jag bara drömt om sidådär mindre än 10ggr under vår långa tid ihop.
Apropå drömmar. Jag drömde om chatt-killen härom natten... Jag brukar inte drömma om folk. Grabben har jag bara drömt om sidådär mindre än 10ggr under vår långa tid ihop.
HEEEEEJ tjejer!!! Här är kommer din favvo-muffins *springer med öppna armar*
Här har jag jobbat dubbla pass.. Konstigt nog är jag piggare på kvällen än på dan...
Stackars kisse!
Åh... söta duktiga kisse! Jag är speciellt svag för kissekatter. Stora(läs Tiger!! ) som små...!
Jag sommarjobbar på Posten. Va där i vintras så nu har dem bett mig komma tillbaka. Sen så hjälper jag släktingar med deras restaurang. Mkt på G asså.
Kikki
Hej! Själv har jag dragit bort alla mina visdomständer på samma gång och senare gjort en större käkop. Vet va du känner.
Sist jag var hos tandläkare var typ 1-2 år sen. Då hade jag tandköttsinflammation. *lalala* Gissar på att jag har det fortf...
Hej Hej!
Lite inte kul med huvudvärk. Själv hade jag jättestor huvudvärk efter mitt superjobb-pass. Postromatisk stress eller nåt enligt chatt-killen... Vet inte om jag ska tro det eller ej.
Apropå honom... det känns som vi "står still"... hur många dejter behövs det för att man ska "gå vidare"...
Sis
HAHA!!! Självklart måste dt vara såå! Jag har jobbat dubbelpass under ena dan(börja tidigt o slutat sent) och sen börjat tidigt nästa dag igen.
Sen hjulet uppfanns.. inte konstigt det bara rullar på av farten.
Jag vet inte va jag vill...!
fäästman? Sen när dååå? Ngt jag missat???
gonatt gumman!
Oj, var det pang på rödbetan. Du har alltid(?) sagt sambon, inte så ofta fästman så jag har inte kommit ihåg... *skyller på det*
Ingen av oss vet vart den andre står. Anne sa nåt uttryck som var bra...
Sis,jag har svarat!